پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

به اعلام شکوری مقدم، آپارات گیم از جمعه تعطیل خواهد شد

زهرا محبی زهرا محبی
15 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
به اعلام شکوری مقدم، آپارات گیم از جمعه تعطیل خواهد شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) در پی حواشی و هجمه‌های وارد شده بر سرویس آپارات گیم طی دو ماه گذشته، با انتشار یک ویدیو به ارائه توضیحاتی درباره این سرویس پرداخت و اشاره کرد که هیئت مدیره شرکت، تصمیم به پایان دادن کار آپارات گیم گرفته‌اند. او اشاره کرد که این تصمیم به دلیل فشارهایی بوده است که از سوی نهادهای بالادستی حس کرده‌اند؛ مخصوصا مدتی است که سرویس‌های گیم استریمینگ همچون توییچ در ایران دچار مشکل شده‌اند و حالا برای سرویس‌های داخلی‌ای همچون آپارات گیم، از سوی ساترا نظارت‌هایی دقیق صورت خواهد گرفت.

شکوری در این ویدیو از فشار مضاعف جنگ‌های رسانه‌ای و محدودیت‌های حاکم می‌گوید و اینکه این مسئله باعث شده است نوع مواجهه‌شان را با چالش تغییر دهند. او در این خصوص گفت: «علی‌رغم ‌میل باطنی و‌ در نهایت تاسف و ناراحتی، آپارات گیم از روز جمعه ۱۸ شهریور برای همیشه خاموش می‌شود. این سرویس از سال ۹۶ آغاز به کار کرد و طی ۵ سال با تلاش‌های شبانه روزی بهترین اعضای تیم فنی، به توسعه پرداخت. در یک سال گذشته، ۷۱ هزار گیم استریمر منحصر به فرد داشته‌ایم که برای نزدیک به ۲.۴ میلیون مخاطب تعاملی این و بیننده ، محتوای آنلاین گیم تولید کرده‌اند. محتویات این سرویس در کانال کاربران حفظ خواهد شد و تمامی پرداخت‌های بابت اشتراک و روبی، تا آخر شهریور ماه به طور دقیق بازپرداخت خواهد شد.»

شکوری با اشاره به اینکه در اینجا درک درستی از این دست پدیده‌های جدید وجود ندارد گفت: «سرویس آپارات گیم تا انتهای سال میلادی جاری یک ماژول از یک پورتال گیم عربی خواهد شد. برند جدایی نخواهد داشت اما همچنان به توسعه‌اش ادامه خواهد داد. دلیل اصلی این چالش‌ها که در حوزه گیم استریمینگ یا موارد مشابه پیش آمده است، این است که رگولاتور‌ها، تنظیم‌گران و یا مسئولین این حوزه، با چیستی و چگونگی پدیده‌های جدید آشنا نیستند و به دور از تخصص و آگاهی تصمیم می‌گیرند.»

می‌توانید این ویدیو را به صورت کامل در صفحه ایشان و از این لینک ببینید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک