پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

مروری بر ۴ کمپین کاملا دیجیتال اخیر آپارات؛ ۴۸ درصد از بودجه کمپین به پری‌رول اختصاص داده شد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
16 اسفند 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مروری بر ۴ کمپین کاملا دیجیتال اخیر آپارات؛ ۴۸ درصد از بودجه کمپین به پری‌رول اختصاص داده شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپارات به تازگی برای معرفی و آگاهی بیشتر از سرویس درآمدزایی خود، کمپینی ۱۰۰ درصد دیجیتال را برگزار کرد و مخاطبان هدف این کمپین افراد بالای ۱۵ سال و افراد علاقه‌مند به تولید محتوای ویدیویی در زمینه آموزش بودند.

حسین خمجانی، مدیر مارکتینگ سابق آپارات تیرماه در مصاحبه با دی‌ام برد گفته بود: «سال ۱۴۰۲ استراتژی اصلی ما تولید محتواهای سایت آپارات است و دوست داریم که این بخش به سمت محتواهای آموزشی برود.»

آپارات هچنین اعلام داشته بود که در کنار این موضوع برای کسانی که در آپارات محتوای آموزشی تولید می‌کنند، امتیازاتی در نظر گرفته‌ شده است. یکی از این امتیازات این است که کاربران به ازای مدت فعالیت می‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند؛ این درآمد می‌تواند به دلیل آموزشی بودن محتوا رخ بدهد و در کنار آن اگر استقبال کاربر از محتوای فرد بیشتر شود، او می‌تواند درآمد بیشتری نیز داشته باشد. در نهایت کمیت و کیفیت محتوا و استقبال کاربر از محتوا همه از مواردی هستند که روی درآمد فرد سازنده محتوا تاثیرگذار خواهند بود.

آپارات با در نظر گرفتن این هدف کمپین‌هایی با شعارهای «هنرت رو سرمایه کن»، «دانشت رو سرمایه کن»، «تجربه‌ت رو سرمایه کن» و «مهارتت رو سرمایه کن» برای سرویس درآمدزایی خود برگزار کرد تا تولیدکنندگان محتواهای آموزشی بیشتر جذب شوند.

مخاطبان هدف کمپین

بر اساسی گزارشی که آپارات منتشر کرده است، عمده مخاطبان هدف این کمپین در دو دسته زیر بودند:

  • افراد بالای ۱۵ سال
  • افراد علاقه‌مند به تولید محتوای ویدیویی در زمینه آموزش

۴۸ درصد از بودجه کمپین به پری‌رول اختصاص یافت

این کمپین‌ها با تمرکز ۱۰۰ درصدی در فضای دیجیتال اجرا شدند و در اجرای این کمپین از مدیوم‌های تبلیغات ویدیویی، تبلیغات بنری در فضای وب و تبلیغات ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی استفاده شده است.

در این کمپین بیش‌ترین سهم بودجه، مختص به تبلیغات ویدیویی پیش‌نمایش یا همان پری رول بود که ۴۸ درصد از بودجه را به خود اختصاص داده بود.

در گام بعدی تبلیغات ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی ۳۷ درصد از بودجه را به خود اختصاص داد؛ در این بخش چهار ویدیو در چهار شبکه اینستاگرام، ایکس ، توییتر و آپارات بارگذاری شد که بازدید‌های میلیونی هم برای این کمپین به همراه داشت.

کم‌ترین سهم از بودجه این کمپین با ۱۵ درصد، به تبلیغات بنری در فضای وب اختصاص پیدا کرد.

مروری بر ۴ کمپین کاملا دیجیتال اخیر آپارات؛ ۴۸ درصد از بودجه کمپین به پری‌رول اختصاص داده شد 1

ویدیوهای تبلیغاتی آپارات بیش از ۹۵ میلیون بار دیده شد

این کمپین، که به صورت کاملا دیجیتال پیاده‌سازی شد، برای تبلیغات خود چهار ویدیو پارودی با چهار شعار اصلی خود ساخت و آن را در هر چهار بستر اینستاگرام، تلگرام، ایکس و آپارات بارگذاری و منتشر کرد که در مجموع در هر چهار کانال بیش از ۹۵ میلیون بازدید داشت.

مروری بر ۴ کمپین کاملا دیجیتال اخیر آپارات؛ ۴۸ درصد از بودجه کمپین به پری‌رول اختصاص داده شد 2

​​
افزایش ۱۵ درصدی ورود موفق به سرویس درآمدزایی

رشد ده برابری ورودی روزانه به لندینگ پیج سرویس درآمدزایی آپارات در طول کمپین و افزایش نرخ ۱۵ درصدی ورود موفق به فرآیند عضویت در سرویس درآمدزایی آپارات از نتایج این دوره از کمپین آپارات بود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک