پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار تبلیغات آنلاین و E-CRM

سرویس گشت‌وگذار آپارات چیست و چطور به افزایش بازدید ویدیوها کمک می‌کند؟

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
23 مرداد 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سرویس گشت‌وگذار آپارات چیست و چطور به افزایش بازدید ویدیوها کمک می‌کند؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تبلیغات در وب‌سایت‌های ویدیویی، بهترین راه برای تبلیغات بسیاری از کسب‌وکارها و همچنین افزایش بازدید ویدیو برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی است. آپارات، به عنوان پربازدیدترین وبسایت ایرانی با حدود ۶۰ میلیون کاربر، بستری عالی برای افراد و کسب‌وکارها به وجود آورده است تا بتوانند ویدیوهایشان را براساس اهداف و بودجه‌‌ی خود به مخاطبان بیشتری نمایش دهند. در این مقاله، قصد داریم شما را با سرویس تبلیغات در حین گشت‌و‌گذار آپارات آشنا کنیم.

سرویس گشت‌وگذار آپارات چیست و چطور به افزایش بازدید ویدیوها کمک می‌کند؟ 1

 

نحوه هدف‌گذاری تبلیغات در گشت‌وگذار آپارات

سرویس تبلیغات آپارات، امکان هدف‌گذاری از طریق کلمات کلیدی، انواع دسته‌بندی‌‌ها و کانال‌های خاص را برای کاربرانش فراهم کرده است. اگر هدف شما نمایش دادن تبلیغ‌تان به گروهی خاص از افراد است، پیشنهاد می‌کنیم حتما تبلیغات خود را هدفمند تنظیم کنید تا بتوانید کاربران هدف خود را پیدا کنید و نهایت اثرگذاری را روی آن‌ها داشته باشید.

به‌طور مثال، اگر شما در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنید، می‌توانید کانال‌های مربوط به دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید یا از کلمات کلیدی آن برای بازدید هدفمند جامعه مخاطب‌تان بهره بگیرید.

سرویس گشت‌وگذار آپارات چیست و چطور به افزایش بازدید ویدیوها کمک می‌کند؟ 2

نحوه محاسبه هزینه تبلیغات

کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند براساس اهداف خود و زمان برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی‌شان، بودجه‌ای را برای تبلیغات در آپارات در نظر بگیرند. در پنل تبلیغات آپارات، این امکان برای کاربران فراهم شده تا بودجه نهایی کمپین تبلیغاتی در آپارات و بودجه‌ای که می‌خواهند در روز صرف تبلیغات شود را وارد کنند.

در بخش هزینه هر تبلیغ هم می‌توانند عددی را بین ۲ تا ۲۰ تومان به ازای هر بازدید انتخاب کنند. پیشنهاد مدیر مارکتینگ آپارات در زمینه تعیین قیمت نمایش هر تبلیغ این است که اگر در کسب‌وکار شما رقابت زیادی وجود دارد، قیمت پیشنهادی برای هر نمایش را افزایش دهید و در غیر این‌صورت از قیمت پایه ۲ تومان استفاده کنید.

برای ثبت تبلیغات در آپارات کلیک کنید.

 

جایگاه قرارگیری تبلیغات آپارات

تبلیغات گشت‌وگذار در آپارات را می‌توانید در ۳ جایگاه زیر، مشاهده کنید:

  • ویدئوهای مشابه: هنگامیکه کاربر در حال گشت‌وگذار در آپارات است، با لیستی از پیشنهادها مواجه می‌شود و کاربر با کلیک بر روی آن به صفحه ویدئو شما در آپارات منتقل خواهد شد. جایگاه قرارگیری تبلیغات آپارات در نسخه موبایل، زیر ویدیو و در نسخه دسکتاپ، کنار ویدیوی اصلی است.
  • نتایج جستجو: وقتی کاربر عبارتی مرتبط با کلمه کلیدی شما در قسمت سرچ آپارات، جستجو ‌کند، تبلیغ شما در صدر صفحه نتایج قرار می‌گیرد.
  • نتایج جستجوی هشتگ‌ها: در صورتیکه کاربر، روی هشتگ ویدیو کلیک کند، باز هم تبلیغ شما در بین نتایج بالا برای او نمایش داده می‌شود.

بنابراین، شما با ایجاد یک تبلیغ گشت‌وگذار، می‌توانید مخاطب هدف خود را پیدا کنید و با انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت‌تان، تبلیغ خود را هدفمند کنید.

سرویس گشت‌وگذار آپارات چیست و چطور به افزایش بازدید ویدیوها کمک می‌کند؟ 3

مزایای استفاده از سرویس تبلیغ حین گشت‌وگذار آپارات

استفاده از سرویس‌های تبلیغاتی در وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، سبب رشد کسب‌وکارها و بهتر دیده‌شدن ویدیوی تولیدکنندگان محتوا می‌شود. از مزایای استفاده این سرویس می‌توان به استفاده از کال‌تو‌اکشن روی ویدیوهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربران می‌توانند برای هدایت کردن مخاطبانشان روی سایت، لندینگ پیج و … استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید به‌ صورت لحظه‌ای، گزارش‌ها و آمارهای مختلفی از تبلیغات خودتان را در داشبورد تبلیغات‌تان مشاهده کنید. با این‌ کار می‌توانید تنظیمات تبلیغ خود را بهینه‌سازی کنید و نتایج بهتری از هر تبلیغ به‌دست آورید.

همچنین بخوانید: 11 روش برای افزایش بازدید سایت

سخن آخر

افراد و کسب‌وکارها می‌توانند براساس اهداف و بودجه دلخواه خود، از سرویس گشت‌وگذار آپارات استفاده کنند و ویدیوهای خود را به صورت غیرهدفمند در معرض دید ۶۰ میلیون کاربر قرار دهند و یا با هدفمند کردن کمپین‌های خود، تبلیغات‌شان را به گروهی خاص از افراد نمایش دهند. برای اطلاعات بیشتر و ثبت تبلیغات در آپارات کلیک کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات

اسمارتک