پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان انتشار انیمیشن در مایکت و رکوردشکنی گربه‌ها!

مرجان عبدی مرجان عبدی
13 شهریور 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان انتشار انیمیشن در مایکت و رکوردشکنی گربه‌ها!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گفته روابط عمومی مایکت، به‌تازگی و به‌واسطه‌ی امکان انتشار انیمیشن‌ در سرویس فیلم و سریال این استور اندرویدی، با استقبال کاربران مواجه شده است. طبق آمارهای منتشرشده از سوی مایکت، با اکران انیمیشن سینمایی «شانس» (Luck)، محصول اپل که پس از عرضه با دوبله‌ی فارسی روی این سرویس قرار گرفت، مایکت توانست به میزان تماشای بیش از ۸۱۰۰۰ ساعت در روز برسد.

این آمار در روز جمعه ۲۱ مرداد (آخرهفته‌ی منتهی به انتشار این انیمیشن)، به ثبت رسیده است.

گربه‌ها فاتح آخرهفته شدند!

داستان انیمیشن «شانس» به شدت ساده و سرراست است. ماجرا از این قرار است که دختری به نام سم گرین‌فیلد که از طفولیت در یتیم‌خانه زندگی کرده، به سن ۱۸ سالگی رسیده و طبق قوانین، باید زندگی مستقل خود را شروع کند و دیگر نمی‌تواند در یتیم‌خانه بماند. مهم‌ترین ویژگی سم، بدشانسی فوق‌العاده زیاد اوست. شانس به قدری از سم دور است که اگر دست به جواهر بزند، به احتمال زیاد آن را به خاکستر تبدیل می‌کند.

روابط عمومی مایکت عنوان می‌کند این مفهوم بسیار ساده در کنار زبان بصری این انیمیشن، سبب استقبال مخاطبان از آن شده است. علاوه بر این و همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، درست به‌مانند دیگر فیلم‌ها و سریال‌های موجود در مایکت، این انیمیشن نیز با دوبله‌ی فارسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

بیش از ۷۰۰۰ انتخاب در دسترس کاربران

طبق گفته مایکت، دوستداران فیلم و سریال این روزها با انتخاب‌های جالبی در مایکت رو به رو هستند. از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مارول گرفته تا دیگر عناوین محبوب دنیای سرگرمی در داخل و خارج کشور. رئالیتی شوهای متنوع و البته محتوای اختصاصی که در قالب دوبله و زیرنویس در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد. امروز در مجموع بیش از ۷۰۰۰ فیلم و سریال در اختیار کاربران قرار دارد. محتواهایی که برای گروه‌های سنی مختلف مخاطبان دسته‌بندی شده‌اند و به کمک سیستم ریکامندیشن مایکت، به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک