سرویس الونومیک الوپیک هزینه ارسال کسبوکارها را تا ۵۰٪ کاهش میدهد

الوپیک سرویسی با نام «الونومیک» توسعه داده است که برای فروشگاههای آنلاین و کسبوکارهایی طراحی شده که روزانه بیش از ۱۰ مرسوله ارسال میکنند. در سرویس الونومیک، ارسالها به صورت گروهی و زمانبندیشده انجام میشوند و کسبوکارها میتوانند از طریق پنل یا وبسرویس، وضعیت مرسولات خود را بهصورت لحظهای مشاهده و مدیریت کنند. به گفته الوپیک، استفاده از این سرویس میتواند میانگین هزینه ارسال را تا ۵۰ درصد نسبت به روشهای معمول کاهش دهد.
براساس اعلام واحد روابطعمومی الوپیک به دیام برد، سرویس الونومیک برای فروشگاههای آنلاین و کسبوکارهایی که روزانه بیش از ۱۰ مرسوله ارسال میکنند، طراحی شده است و برخلاف سرویسهای دیگر الوپیک که سفارشها بلافاصله پس از ثبت ارسال میشوند، در الونومیک ارسالها به صورت گروهی و زمانبندیشده انجام میشوند. همچنین، الوپیک برای کسبوکارهایی که روزانه کمتر از ۱۰ بسته ارسال دارند، دو مدل Same Day (تحویل همان روز) و Next Day (تحویل روز بعد) را نیز ارائه میدهد.
در سرویس الونومیک، فرایند جمعآوری، توزیع و رهگیری سفارشها به صورت متمرکز انجام میشود و کسبوکارها میتوانند از طریق پنل یا وبسرویس الونومیک وضعیت مرسولات خود را به صورت لحظهای مشاهده و مدیریت کنند. یکی از قابلیتهای دیگر این سرویس، امکان ارسال بینشهری در سراسر کشور است. به گفته الوپیک، استفاده از الونومیک میتواند میانگین هزینه ارسال را تا ۵۰ درصد نسبت به مدلهای معمولی کاهش دهد.
