پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رویدادهای حضوری گفت‌وگو با متخصصان

مدیرعامل آژانس نوند: کسب‌وکارها از قیمت‌گذاری رسانه‌های تبلیغاتی اطمینان ندارند

الهه صالحی الهه صالحی
2 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل آژانس نوند: کسب‌وکارها از قیمت‌گذاری رسانه‌های تبلیغاتی اطمینان ندارند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرعامل و بنیان‌گذار آژانس تبلیغاتی نوند یکی از جدی‌ترین چالش‌های فعلی فعالان حوزه تبلیغات و مارکتینگ غیرقابل اندازه‌گیری بودن تبلیغات می‌داند. او براین باور است که فعالان امروزه از قیمت‌گذاری رسانه‌های تبلیغاتی اطمینان ندارند.

به گزارش دی‌ام برد، علیرضا بی‌طرفان، بنیان‌گذار و مدیرعامل آژانس تبلیغاتی در حاشیه رویداد بازاریابی ارتباطات دی‌ام برد، در رابطه با اصلی‌ترین چالش این روزهای مدیران مارکتینگ در حوزه تبلیغات گفت: «من فکر می‌کنم مدیران کسب‌وکارها در حوزه تبلیغات چالش‌های زیادی دارند؛ موضوعاتی مانند خلاقیت، نوع بودجه بندی، نوع لانچ محصول از جمله این چالش‌ها هستند اما از نظر من اساسی‌ترین چالش امروزه آنها این است که تبلیغات برای آنها قابلیت اندازه‌گیری ایجاد نمی‌کند. آنها حتی نمی‌دانند ابزار و رسانه‌هایی که تهیه می‌کنند با قیمت درست و مناسبی است یا نه؟»

او ادامه داد: «یعنی حتی در قیمت گذاری یا قیمت گرفتن از آژانس‌های ارائه دهنده رسانه هم موفق نیستند و مطمئن نیستند که این قیمت‌ها قیمت‌های درستی است. از دید من اندازه‌گیری در چند فاز حائز اهمیت است؛ یکی از این فازها قیمت‌ها و قیاس و مقیاس آن است و فاز دیگری اثربخشی تبلیغات است.»

مدیرعامل آژانس تبلیغاتی نوند در ادامه افزود:‌ «به طور کلی اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات برای محصول چقدر خواهد بود از دید من بزرگ‌ترین معضلی است که برای فعالان این حوزه وجود دارد و هرچند که راهکارهایی در این حوزه و برای اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات وجود دارد، به من نظر من همچنان یکی  از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران کسب‌وکار در این حوزه همین موضوع است.»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in