پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دانشگاه شریف و شبکه آفتاب تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند

مرجان عبدی مرجان عبدی
25 شهریور 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دانشگاه شریف و شبکه آفتاب تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پارک علم و فناوری دانشگاه شریف و گروه شرکت‌های ارتباطی شبکه آفتاب به عنوان مشاور راهبردی در موضوعات ارتباطی و تبلیغاتی تفاهم‌نامه‌ی مشترک امضا کردند.

در نشستی که در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای با حضور بهنام طالبی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل شبکه آفتاب در جهت همکاری و تعامل مشترک میان صنعت و تبلیغات و نوآوری امضا شد.

طالبی در ابتدا درباره این تفاهم‌نامه گفت: «شبکه آفتاب مجموعه‌ای شناخته‌شده است و باعث خوشحالی است که بتوانیم همکاری حرفه‌ای با این مجموعه داشته باشیم. افق ما بلندتر از این تفاهم‌نامه‌ای است که امروز امضا می‌کنیم. امیدواریم تعامل برد ـ برد بین طرفین شکل بگیرد که بتوانیم از توانمندی‌های یکدیگر استفاده کنیم.
ما اهل فکر و کار کردن هستیم اما نیاز داریم که این فعالیت‌ها را در سطوح بزرگ‌تر معرفی کنیم و در این زمینه شبکه آفتاب می‌تواند به ما کمک کند. شرکت‌هایی که با ما کار می‌کنند هرکدام می‌توانند سوژه‌ی اطلاع‌رسانی و بحث‌وبررسی باشند.»

همچنین در ادامه افزود: در نظر داریم امسال سی شرکت منتخب ناحیه‌ی نوآوری شریف را انتخاب کنیم و در مجموعه‌ای به اسم «سیمرغ» معرفی کنیم. امید داریم که هر سال بتوانیم این معرفی‌ها را ادامه بدهیم چون این موضوع در اولویت خیلی از این شرکت‌ها نیست.
امیدواریم بتوانیم حضور مجموعه‌ی شبکه آفتاب را به‌صورت فیزیکی در ناحیه‌ی نوآوری شاهد باشیم و از این طریق بتوانیم تعامل و همکاری بیشتری با این مجموعه داشته باشیم.

مازیار حبیبی‌نیا، مدیرعامل شبکه آفتاب نیز درباره امضا این تفاهم‌نامه اینگونه گفت: یکی از آرزوهای ما این بوده که بتوانیم رابطه‌ی سازنده‌ای با نهاد آکادمیک برقرار کنیم و از ظرفیت نخبه‌های دانشگاهی در راستای حل مشکلات و معضل‌های صنایع کشور بهره ببریم. اصولاً حوزه تبلیغات در ایران سابقه‌ی آکادمیک خیلی طولانی ندارد. اما صنعت تبلیغات همواره به پایه‌ی آکادمیک نیاز دارد تا بتواند دانش خودش را مطابق با این پایه‌های علمی ارزیابی و فرآیندهایش را بهینه‌سازی کند.

او ادامه داد: امیدواریم با کنار هم قرار گرفتن دانشگاهِ صاحب‌نام و دوست‌داشتنی شریف و بزرگ‌ترین شرکت تبلیغاتی کشور بتوانیم با راهبری دانشگاه شریف به مرجعیت علمی و تخصصی در حوزه‌ی تبلیغات برسیم و همچنین کمک کنیم که صنعت کشور از توانایی‌های دانشگاه و پارک علم و فناوری شریف بهره‌مند شود. در عین حال امید داریم که با این تعامل صنعت تبلیغات کشور مسیر جدیدی را آغاز کند و تجربه‌های جذاب و توسعه‌یافته‌ای را رقم بزند.

گفته می‌شود ناحیه‌ی نوآوری شریف به مساحت ۲۵۰ هکتار در میان خیابان آزادی و سه بزرگراه شهید جناح، شیخ فضل‌الله نوری و یادگار امام واقع شده است و هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ شـرکت، ۱۹ شتابدهنده، ۱۵ صندوق و شرکت سرمایه‌گذاری و ۱۰ مرکز نوآوری در آن مستقر هستند.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات