پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین شهریور × 2 پلتفرم افیلیو

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
31 مرداد 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمپین شهریور × 2  پلتفرم افیلیو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در کمپین شهریور × 2 پلتفرم افیلیو که در تاریخ 1 شهریور آغاز و تا آخر شهریور ادامه دارد ناشران حقیقی افیلیو می توانند با ثبت سفارش موفق برای دیجی کالا جت کمیسیون دو برابری دریافت کنند.

یافتن راه هایی تضمین شده و مطمئن با نرخ بازگشت سرمایه بالا بری جذب مشتریان جدید همواره یکی از دغدغه های مدیران مارکتینگ و فروش بوده است. یکی از راه های جذب مشتری، تبلیغات در رسانه هایی است که احتمال حضور مخاطبین هدف کسب و کار در آنها بیشتر است اما در اکثر مواقع فرایند همکاری با رسانه ها طاقت فرسا و زمان بر است. بهترین پیشنهاد در این حالت افیلیت مارکتینگ است.

یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی، افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش است. همکاری در فروش در واقع نوعی از بازاریابی است که با تولیدکنندگان محتوا کار می‌کند. در افیلیت مارکتینگ، دو سمت معامله وجود دارد: ۱) ناشر یا تبلیغ کننده  ۲) تامین‌کننده محصول یا فروشنده.

اما افیلیت مارکتینگ چگونه کار می کند؟ در این مدل از بازاریابی، تبلیغات کسب و کار در شبکه های اجتماعی، وبسایت‌ها و سایر رسانه‌های افرادی قرار می‌گیرد که در ازای جذب مشتری و سفارش کمیسیون دریافت می‌کنند. همکاری در فروش برای هر دو طرف معامله یعنی تبلیغ‌دهنده (فروشنده) و تبلیغ‌کننده (ناشر)، سودمند است و برشمردن مزایای این نوع بازاریابی، می‌تواند هر کسی را به استفاده از آن ترغیب کند.

در حال حاضر پلتفرم های افیلیت مارکتینگ متفاوتی در ایران در حال فعالیت هستند. بزرگترین پلتفرم همکاری در فروش ایرانی افیلیو نام دارد. افیلیو یک پلتفرم افیلیت مارکتینگ است که صاحبان رسانه ها و کسب‌وکارها را به یکدیگر وصل می‌کند.

افیلیو ابتدا فعالیت خود را با همکاری با دیجی کالا شروع کرد و اکنون علاوه بر دیجی کالا با دیجی استایل و دیجی کالا جت نیز همکاری دارد. اما چه ناشرانی با افیلیو کار می‌کنند؟ در حال حاضر افیلیو نزدیک به ۱۵۰۰ ناشر فعال دارد که به چهار دسته تقسیم می‌شوند.

دسته اول: پلتفرم‌های محتوایی شامل کانال‌های تلگرام و اینستاگرام، وبلاگ و وب‌سایت، اپلیکیشن ها و کانال‌های یوتیوب و آپارات. این دسته بیش از 90% ناشران افیلیو را به خود اختصاص داده اند.

دسته دوم: ناشرانی که محتوا تولید نمی‌کنند، اما کالاها را بر اساس معیارهای مختلف مانند بهترین هدیه، ارزان‌ترین، محبوب‌ترین، به‌روزترین و… دسته‌بندی می‌کنند.

دسته سوم: ناشرانی که کد تخفیف ارائه می‌کنند.

دسته چهارم: ناشرانی که بخشی از پول خریدهای روزانه کاربران را به کیف پول یا بانکی‌شان برمی‌گردانند و به عبارتی خدمات خدمات Cashback ارائه می‌دهند.

در کمپین جدید افیلیو که”شهریور × 2″ نام دارد، تمامی ناشران حقیقی که سفارش موفق را برای دیجی کالا جت ثبت نمایند کمیسیون دو برابری دریافت می کنند. صاحبان رسانه می توانند از طریق این لینک در پلتفرم افیلیو ثبت نام نموده و از این فرصت کسب درآمد ویژه استفاده کنند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک