زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم همکاری در فروش افیلیو از امکان همکاری وبسایت‌های فروشگاهی به عنوان ناشر خبر داد.

مدتی است که همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ در بازار ایران جای خود را باز کرده است و چندین پلتفرم افیلیت مارکتینگ با کیفیت عملکرد متفاوت در حال فعالیت هستند. یکی از پلتفرم‌های ایرانی در این زمینه “افیلیو” است که از اسفند 1400 کار خود را شروع کرده است.

طبق گفته افیلیو، این پلتفرم تفاوت خود با دیگر بسترهای افیلیت مارکتینگ را، افزایش فروش و تضمین بازگشت سرمایه می‌داند و اذعان دارد این مسئله باعث شده است که مجموعه‌هایی مانند دیجی کالا، دیجی استایل و دیجی کالا جت افیلیو را به عنوان پلتفرم همکاری در فروش خود انتخاب نمایند.

تا پیش از این امکان همکاری برای ناشرانی که صاحب فروشگاه بوده‌اند یا صفحات محصولی داشته‌اند فراهم نبود. از هم اکنون ناشران دارای وبسایت‌های فروشگاهی می‌توانند در پنل افیلیو ثبت‌نام نموده و با سطح همکاری فروشگاهی اقدام به فعالیت نمایند.

بخوانید  افیلیت مارکتینگ در ایران و جهان (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.