پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار
بلک‌فرایدی افیلیو برای تولیدکنندگان محتوا:

کمیسیون همکاری در فروش دیجی‌کالا برای ناشران افیلیو دو برابر شد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
29 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمیسیون همکاری در فروش دیجی‌کالا برای ناشران افیلیو دو برابر شد

دیجی‌کالا و افیلیو به مناسبت بلک فرایدی ۱۴۰۳ کمپینی ویژه برای ناشران محتوامحور برگزار می‌کنند که از ۱ تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد. ناشران می‌توانند با دو برابر کردن سفارشات خود در این مدت، کمیسیون‌شان را دو برابر کرده و شانس دریافت جایزه ویژه ۱۰۰ میلیون‌تومانی برای ناشر برتر را داشته باشند.

به گزارش دی‌ام برد، دیجی‌کالا و افیلیو قصد دارند تا به مناسبت بلک فرایدی ۱۴۰۳، کمپین ویژه‌ای را برای ناشران محتوامحور برگزار کنند. مدت این کمپین از یکم تا ۳۰ آذرماه بوده و فرصتی برای تولیدکنندگان محتوا است تا با تمرکز بیشتر بر کیفیت محتوا، فعالیت‌های محتوایی خود را تقویت کرده و درآمد خود را چندبرابر کنند. برای شرکت در این کمپین، ناشران محتوامحور باید از طریق پنل افیلیو، فعالیت خود را در بازه ۱ تا ۳۰ آذرماه افزایش دهند و سفارشات بیشتری ثبت کنند. علاوه بر این، با استفاده از بنرها و ویجت‌های بلک‌فرایدی دیجی‌کالا در پنل افیلیو، مسیر دستیابی به این جوایز آسان‌تر خواهد شد.

جایزه ویژه ۱۰۰ میلیون تومانی برای ناشر برتر

این کمپین برای حمایت از ناشران محتوامحور طراحی شده است و طبق این طرح، اگر ناشران محتوامحور بتوانند تعداد سفارشات ثبت‌شده خود را در ماه آذر نسبت به ماه قبل دوبرابر کنند، کمیسیون نهایی آن‌ها نیز دوبرابر خواهد شد. برای بهره‌مندی از این طرح، لازم است که در ماه آذر حداقل ۲۰ سفارش ثبت‌شده داشته باشید.

دیجی‌کالا علاوه بر افزایش کمیسیون‌ها یک جایزه بزرگ ۱۰۰ میلیون تومانی را نیز برای برترین ناشر محتوامحور این دوره در نظر گرفته است. این جایزه به ناشری تعلق می‌گیرد که بیشترین درصد رشد سفارشات ثبت‌شده را نسبت به ماه آبان داشته باشد. البته افیلیو اشاره کرده است که برای بهره‌مندی از این جایزه علاوه بر بیشترین رشد در بین ناشران افیلیو، لازم است که ناشر در ماه آبان ۱۰۰ سفارش ثبت‌شده ایجاد کرده‌ باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به افیلیو مراجعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی