پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جشنواره یلدایی ناشران دیما افیلیت و شرایط شرکت در آن

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
18 آذر 1400
زمان مطالعه: 5 دقیقه
جشنواره یلدایی ناشران دیما افیلیت و شرایط شرکت در آن
زمان مطالعه: 4 دقیقه

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از راهکارهای کارآمد در افزایش فروش کالا یا خدمات برای تمام کسب‌وکارهایی است که در بستر اینترنت هم فعال هستند. از طرف دیگر همکاری در فروش روشی محبوب برای کسب درآمد ناشران دیجیتال نیز به حساب می‌آید؛ روشی که برای هر دو طرف پرسود تلقی می‌شود.

آمارهای افیلیت مارکتینگ نشان می‌دهد که این روش ۱۶ درصد از فروش جهانی را که بر بستر اینترنت انجام می‌شود ایجاد می‌کند. یعنی حداقل یک فروش از هر ۱۰ فروش اینترنتی در جهان از طریق همکاری در فروش صورت می‌گیرد.

در ایران نیز چند سالی است که افیلیت مارکتینگ رونق گرفته و کسب درآمد از آن از طریق پلتفرم‌های همکاری در فروش ممکن شده است. یکی از این پلتفرم‌ها، سیستم همکاری در فروش دیما افیلیت است که توسط گروه تبلیغات دیجیتال دیما راه‌اندازی شده است. در این مطلب درباره‌ی این روش کسب درآمد و همچنین جشنواره‌ی یلدایی دیما افیلیت برای ناشران بخوانید.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

افیلیت مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی دو سر سود است که در آن ناشران به ازای هر فروش موفق محصولات یک کسب‌وکار اینترنتی، کمیسیون دریافت می‌کند. درنتیجه در سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش سه عامل اصلی وجود دارد:

  • تبلیغ‌دهندگان یا مرچنت‌ها

    تبلیغ‌دهندگان درواقع صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی یا فروشگاه‌هایی هستند که محصولات خود را بر بستر اینترنت عرضه می‌کنند. این افراد با ثبت‌نام در پلتفرم دیما افیلیت آمادگی خود را برای همکاری با ناشران دیجیتال اعلام می‌کنند.

  • ناشران دیجیتال یا اجراکنندگان تبلیغات

    تمامی افرادی که در اینترنت صاحب یک رسانه هستند، می‌توانند به‌عنوان ناشر در سیستم همکاری در فروش وارد عمل شوند. این رسانه می‌تواند شامل وب‌سایت، وبلاگ، اپلیکیشن و صفحات پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، توئیتر، فیسبوک، لینکدین و… باشد.

ناشران با ثبت‌نام و تأیید رسانه در پلتفرم دیما افیلیت، می‌توانند محصولات تبلیغ‌دهندگان را مشاهده کرده و لینک آن را در رسانه‌ی خود درج کنند. درصورتی‌که مخاطبان ارجاعی این ناشران خریدی انجام دهند، ناشر کمیسیون توافق‌شده را دریافت می‌کند.

  • کارگزار یا پلتفرم اجرای افیلیت مارکتینگ

    این فرایند نیازمند یک بستر فنی است تا ارتباط بین ناشران و مرچنت‌ها به‌خوبی فراهم شود. پلتفرم دیما افیلیت به‌عنوان نخستین پلتفرم مستقل همکاری در فروش این ارتباط را مطمئن و دقیق برقرار می‌کند. از سوی دیگر به عنوان یک پلتفرم بی‌طرف اعتماد میان تبلیغ‌دهندگان و ناشران را افزایش می‌دهد.

همکاری در فروش با اولین پلتفرم همکاری در فروش مستقل در ایران

گروه تبلیغات دیجیتال دیما با راه‌اندازی نخستین پلتفرم همکاری در فروش مستقل در ایران، امکان کسب درآمد از همکاری در فروش را برای ناشران فراهم کرده است. این پلتفرم که شبکه‌ای از ناشران و تبلیغ‌دهندگان را گرد هم آورده، ازنظر مدیریت روابط، محاسبات پرداخت و گزارش‌گیری لحظه‌ای می‌تواند بسیار کارآمد باشد

اگر رسانه و فضای آنلاین دارید…

اگر می‌خواهید درآمد منعطف داشته باشید، اگر می‌خواهید در خانه فقط با رایانه‌ی شخصی یا تلفن هوشمند خود کار کنید، یا کسب‌وکاری داشته باشید که نیاز به سرمایه‌ی اولیه نداشته باشد و ساعات کاری و نحوه‌ی انجام کار را خودتان تعیین کنید و درآمدتان مبتنی بر عملکردتان باشد، سیستم همکاری در فروش را از دست ندهید و در پلتفرم دیما افیلیت ثبت‌نام کنید.

فرصت جشنواره یلدایی دیما افیلیت

از دیرباز برای ما ایرانیان یلدا یعنی طولانی‌ترین شب سال، از اهمیت فوق‌العادهای برخوردار بوده است؛ شبی که خرید، هدیه برای شاد کردن عزیزان و … در مرکز توجه است. برای افرادی که صاحب کسب‌وکار هستند و ناشرانی که به دنبال کسب درآمد قابل‌توجه هستند، فروش بیشتر و دریافت کمیسیون در مرکز کمپین‌های یلدایی قرار می‌گیرد. هر دو طرف تالش می‌کنند از این موقعیت بی‌نظیر سال استفاده کنند.

دیما افیلیت امسال به بهانه‌ی یلدا اقدام به برگزاری جشنواره‌ی یلدایی ناشران کرده است. این جشنواره از تاریخ ۲۴ آذر تا ۳ دی‌ماه برگزار می‌شود.

شرایط مهم جشنواره یلدایی دیما افیلیت

  • ناشران جدیدی که در این بازه برای نخستین بار وارد سیستم همکاری در فروش دیما افیلیت شده و موفق به ایجاد ۲ هزار کلیک از سوی مخاطبان خود شوند، یک کارت هدیه ۲۰۰ هزارتومانی جایزه می‌گیرند.
  • ناشرانی که پیش از این در دیما افیلیت فعال بوده‌اند و درآمدشان در آبان ماه کمتر از ۵ میلیون تومان بوده است، اگر بتوانند فروش روزانه‌ی خود را در این بازه به دو برابر فروش روزانه‌ی آبان ماه خود برسانند، ۳۰ درصد کمیسیون اضافی دریافت می‌کنند.

برگزاری وبینار افزایش درآمد از طریق همکاری در فروش

در راستای برگزاری جشنواره یلدایی دیما افیلیت، کارشناسان و فعالان گروه دیجیتال مارکتینگ دیما در نظر دارند در تاریخ ۲۳ آذرماه ساعت ۱۹ وبیناری با موضوع “چگونه درآمد خود را از همکاری در فروش افزایش دهیم” برگزار کنند. ارائه‌دهنده‌ی این وبینار امید میرزایی مدیر رسانه‌های مجله‌ی دکوراسیون اتاق otag.ir و ibond است.

وی در قالب این وبینار به موضوعاتی چون افیلیت مارکتینگ در ایران، چرا افیلیت مارکتینگ و چطور فروشگاه متناسب با رسانه‎‌‌ی خود را انتخاب کنم؟ می‌پردازد.

میرزایی همچنین قصد دارد در جریان این وبینار به بررسی برترین دسته‌بندی‌ها و محصولات برای همکاری در فروش، روش‌های تبلیغی مناسب برای همکاری در فروش، چگونگی افزایش بازدید و ترافیک رسانه‌ی ناشران و بهینه‌سازی تبلیغات بپردازد.

در بخش پایانی این وبینار ناشران می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کرده تا پاسخ‌های خود را از زبان مدیر دیما افیلیت دریافت کنند. برای اطلاع از زمان و چگونگی این وبینار، وب‌سایت دیما یا شبکه‌های اجتماعی دیما را دنبال کنید.

سخن آخر

جشنواره‌ی یلدایی دیما افیلیت فرصت خوبی برای شروع یا افزایش کسب درآمد از همکاری در فروش است. پیشنهادهای تخفیفی جذاب تبلیغ‌دهندگان در این بازه به ناشران کمک خواهد کرد تا به‌سادگی فروش خود را افزایش دهند. پس فرصت را از دست ندهید و برای اطلاعات بیشتر همین حالا با تیم دیما تماس بگیرید.

بخوانید  سفر در زمان با برندهای مطرح وب فارسی؛ جزئیات کمپین گیمیفیکیشن «تایم تو وین» 
بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات