پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

خزانه‌دار شورای شهر: علی‌رغم درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی تبلیغات، ۳۰۰ درصد از بودجه مصوب عقبیم

کیمیا منصوری کیمیا منصوری
14 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خزانه‌دار شورای شهر: علی‌رغم درآمد ۳۰۰ میلیارد تومانی تبلیغات، ۳۰۰ درصد از بودجه مصوب عقبیم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در سال جاری به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اما از میزان بودجه مصوب، شاهد عقب‌ماندگی ۳۰۰ درصدی هستیم.

به گزارش دی‌ام برد به نقل از ایسنا، در دویست و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی، خزانه‌دار شورای شهر، گزارشی از عملکرد مالی شهرداری در مردادماه ۱۴۰۳ ارائه داد و به مشکلات متعدد در وصول درآمدها اشاره کرد. طبق گفته‌های وی، درآمدهای حاصل از تبلیغات محیطی به ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اما در مقایسه با بودجه مصوب، عقب‌ماندگی ۳۰۰ درصدی قابل توجهی مشاهده می‌شود.

کاشانی تاکید کرد که این عقب‌ماندگی در شرایطی رخ می‌دهد که باید شفافیت بیشتری در استفاده از درآمدهای تبلیغاتی وجود داشته باشد. او از عملکرد سازمان زیباسازی انتقاد کرد و خواستار توضیحات بیشتر در خصوص نحوه هزینه‌کرد این منابع شد. به نظر می‌رسد که وجود درآمد صفر در برخی کدهای درآمدی و عدم تحقق انتظارات به وضوح نشان‌دهنده ضعف مدیریت است.

وی همچنین به عملکرد کل شهرداری در حوزه درآمدها پرداخت و توضیح داد که شهرداری تهران ۱۵۹ هزار میلیارد تومان برای امسال در نظر گرفته است که در این میان، منابع حاصل از واگذاری دارایی‌ها و دیگر درآمدها به وضوح از اهداف مصوب عقب هستند. به عنوان مثال، در عوارض ارزش افزوده، انتظار می‌رفت که ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وصول شود، اما در واقع تنها ۴۰۹ میلیارد تومان درآمد حاصل شده است.

این مسائل در کنار افزایش ۴۰۰ میلیارد تومانی سود ناشی از سرمایه‌گذاری شهرداری، ضرورت بازنگری در استراتژی‌های تبلیغاتی و بهبود نظارت بر هزینه‌های تبلیغاتی را نشان می‌دهد. در نهایت، باید گفت که بهره‌گیری بهینه از درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی می‌تواند به رشد و توسعه پایدار شهر کمک کند، اما در حال حاضر، نداشتن شفافیت و عدم نظارت کافی بر این منابع، چالش‌های جدی ایجاد کرده اس

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کیمیا منصوری
کیمیا منصوری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...