پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان تبلیغات روی استیشن‌های گنجه فراهم شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
29 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان تبلیغات روی استیشن‌های گنجه فراهم شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

امکان تبلیغات فیزیکی و دیجیتال در گنجه برای تمام کسب‌وکارها فراهم شد. به گفته بنیانگذار گنجه قیمتگذاری این نوع تبلیغات بستگی به نوع و نمای گنجه و ترافیک مرسولات در مناطق مختلف دارد.

گنجه استارتاپی است که از دیجی‌اکسپرس و دیجی‌نکست جذب سرمایه کرده است. فروشگاه‌های اینترنتی مانند دیجی‌کالا، بانی‌مد، کالاتیک، مدیسه و حدود ۳۰ فروشگاه اینترنتی کوچک مشتریان گنجه به شمار می‌روند. البته همکاری گنجه تنها منحصر به فروشگاه‌ها نیست و کسب‌وکارهای حوزه لجستیک مانند شرکت ملی پست و چاپار نیز با این مجموعه همکاری دارند.

امکان تبلیغات روی استیشن‌های گنجه فراهم شد 1

امکان نمایش تبلیغات بر دیواره گنجه از فروردین سال گذشته آغاز شد اما تا مدت‌ها این امکان فقط برای دیجی‌کالا وجود داشت. اخیرا این امکان برای سایر کسب‌وکارها نیز فراهم شده و مجموعه‌ها می‌توانند پس از اینکه منطقه مورد نظر خود را انتخاب کردند، پوستر تبلیغاتی خود را طراحی کنند. گنجه نیز در نهایت کار چاپ و نصب این آگهی‌ها را انجام می‌دهد.

امکان تبلیغات روی استیشن‌های گنجه فراهم شد 2

پرهام کاظمی، بنیانگذار گنجه به دی‌ام برد گفت: «ما پکیجی به مشتریان ارائه می‌کنیم که علاوه بر امکان تبلیغات فیزیکی، امکان تبلیغات در وب‌اپلیکیشن گنجه نیز فراهم شده تا فردی که بسته خود را از داخل گنجه برمی‌دارد، بتواند این تبلیغات دیجیتالی را نیز مشاهده کند.» او همچنین توضیح داد که شیوه قیمتگذاری این تبلیغات بستگی به تعداد ستون‌های گنجه، ابعاد، نمای گنجه و میزان دسترسی و ترافیک مرسولات در مناطق مختلف دارد.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین