پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

وزارت صمت: بزودی تبلیغات و برندینگ در بهای تمام‌شده کالا محاسبه می‌شود

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
17 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزارت صمت: بزودی تبلیغات و برندینگ در بهای تمام‌شده کالا محاسبه می‌شود
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت به ایسنا اعلام کرده که به‌زودی کل موضوع تبلیغات و برندینگ در بهای تمام‌شده کالا قرار می‌گیرد. او همچنین گفت: «بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ در بانک‌ها در نظر گرفته شود.»

امیرحسین اسدی، مدیر کل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون ملی برند اعلام کرد: «بر این اساس ستادی تشکیل شده که شاخص‌های ارزش گذاری برند را محاسبه کنند. همچنین این موضوع که برند در بهای تمام شده کالاها محاسبه شود هم مصوب شده و به زودی کل موضوع تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا قرار می‌گیرد.»

او همچنین توضیح داد: «بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ها در نظر گرفته شود. بنابراین مبانی ارزش‌گذاری برند به زودی اجرا می‌شود تا بانک هم آن را به عنوان وثیقه قبول کند.»

پرداخت تسهیلات ۱۵ همتی به دانش‌بنیان‌ها

به گفته اسدی تسهیلات ۱۵ همتی به صنایع دانش بنیان در حال پرداخت است و در قانون بودجه امسال هم عدد خوبی برای صنایع دانش بنیان‌ در نظر گرفته شده است.

او در ادامه درباره رتبه بندی کسب و کارها نیز گفت: «در حال حاضر شاخص‌های رتبه‌بندی احصا شده است. همچنین دبیرخانه رتبه‌بندی اصناف تشکیل شده و در روز ملی اصناف که اول تیر است، برگزیدگان اعلام خواهند شد.»

همچنین به گفته این مقام مسئول مقرر شده بود بحث رتبه‌بندی واردات موبایل و لحاظ این رتبه در حوزه واردات و تخصیص ارز انجام شود که این موضوع هم ابلاغ شده است.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اشاره