دارت ادز
اخبار

مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی تدوین می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
12 آذر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل تبلیغات وزارت ارشاد: سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی تدوین می‌شود

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری خبر داد.

عباس محمدیان، در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با بیان اینکه باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، گفت: «در این راستا سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل‌گری در حال تدوین است. به طور کلی ۱۰ سند تحول در عرصه تبلیغات کشور وجود دارد که این امر به توانمندسازی زیرساخت‌های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک خواهد کرد.»

او با اشاره به اینکه باید از ظرفیت هوشمندسازی در تبلیغات استفاده کرد، گفت: «این موضوع نیازمند تامین زیرساخت‌ها و همکاری دستگاه‌های متولی است و استفاده از توان مراکز علمی و پژوهشی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.»

سهم ناچیز ایران در تبلیغات جهانی

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین سهم ایران در تبلیغات جهانی را ناچیز دانست و گفت: «باید از ظرفیت نهادهای مختلف به‌ویژه وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت در این عرصه بهره برد. ترویج تجارت و صادرات ایران در بازارهای جهانی نیاز به تبلیغات دارد و این بازاریابی است که منجر به زنجیره صادرات می‌شود.»

محمدیان درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته نیز گفت: «این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب‌وکار برگزار خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه سامانه جامع تبلیغات رونمایی خواهد شد که از این پس صدور همه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود.»

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان افزود: «معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای چگونگی حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقا سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک‌های بازاریابی و ارتقا فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.»

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در ۱۵ هزار متر مربع در سالن‌های ۳۵، ۳۸ ۴۰ A وB و بخشی از فضای باز برپا خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه شرکت‌کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن حضور خواهند داشت و قرار است چند هیئت بازرگانی از کشورهای عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شوند.

این نمایشگاه با حضور و مشارکت ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت شرکت‌های دانش بیان و استارتاپی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات