پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یکتانت و ادتریس از محصول جدید ریتارگتینگ درون اپلیکیشن رونمایی کردند

مرجان عبدی مرجان عبدی
19 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکتانت و ادتریس از محصول جدید ریتارگتینگ درون اپلیکیشن رونمایی کردند

یکتانت و ادتریس از محصول تازه ریتارگتینگ درون اپلیکیشن خود رونمایی کردند. این محصول به کسب‌و‌کارها و تبلیغات‌کنندگان اجازه می‌دهد تا کاربرانی که پیش از این با اپلیکیشن آن‌ها در تماس بوده‌اند را از طریق داده‌های ادتریس شناسایی و از طریق پنل یکتانت تبلیغات هدفمند خود را به این کاربران نمایش دهد.

ادتریس پلتفرم اتریبیشون در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است و در سه زمینه اصلی شناسایی منابع نصب کاربران، تحلیل رفتار کاربران درون اپلیکیشن به تفکیک منابع نصب و شناسایی نصب‌های تقلبی کاربرد دارد.

ادتریس این همکاری را قدمی تازه در گسترش فعالیت‌های تبلیغات درون اپلیکیشن یکتانت می‌داند و عنوان می‌کند: «با استفاده از داده‌های دقیق ثبت شده در پنل ادتریس و پتانسیل یکتانت در تبلیغات درون اپلیکیشن با دسترسی به بیش از ۱۲ هزار منتشرکننده تبلیغات، ریتارگتینگ کاربران اپلیکیشن راه‌کار مناسب کسب‌و‌کارها برای رشد اپلیکیشن یا محصول است. تا پیش از این امکان سنجش تبلیغات بر اساس میزان کلیک و میزان اکشن دریافتی (شامل نصب، افتتاح حساب، خرید و…) بود و به تازگی قابلیت ریتارگتینگ هم به این سرویس اضافه شده است.»

همچنین این مجموعه پیرامون امکانی که این همکاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد توضیح می‌دهد: «تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با تنظیم رویداد (Event) درخواستی خود نقطه تماس دقیق‌تری با کاربر مورد نظر پیدا کنند و همچنین به بازگشت کاربرانی که Churn شده‌اند هم کمک خواهد کرد و آنها می‌توانند با توجه به هدف و استراتژی‌های کسب‌وکار خود،‌ بر اساس رفتار کاربرانشان کمپین ریتارگتینگ اجرا کنند. به عنوان مثال یک تبلیغ‌کننده می‌تواند کاربرانی که اپلیکیشن کسب‌و‌کار را نصب کرده‌اند اما حسابی افتتاح نکردند یا هنوز خریدی انجام ندادند را هدف‌گذاری کند و اکشن مورد نظر را کسب کند.»

تبلیغ‌دهندگان می‌توانند با استفاده از دیتای ثبت شده در پنل ادتریس خود و مراجعه به پنل یکتانت، از قابلیت تبلیغات ریتارگتینگ درون اپلیکیشن استفاده کنند.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی