پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ادتریس ساختار ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها را ارتقا داد

الهه صالحی الهه صالحی
20 آبان 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ادتریس ساختار ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها را ارتقا داد

ادتریس اخیرا ساختار ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها را ارتقا داده است و تلاش کرده است که در این ارتقا سرعت و کارایی پنل کاربری خود را افزایش بدهد. ادتریس ادعا کرده است که این بهبود در زیرساخت‌ها امکان نمایش و تحلیل داده‌ها را تا چندین برابر سریع‌تر کرده و مارکترها می‌توانند گزارش‌های جامع و تحلیل‌های کاربردی را با سرعت از رفتار کاربران دریافت کنند.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از روابط‌عمومی اسمارتک، ادتریس یک پلتفرم اتریبیوشن در صنعت موبایل مارکتینگ کشور است که به عنوان واسط بین اپلیکیشن‌ها و تبلیغ دهنده‌ها قرار می‌گیرد. یکی از اساسی‌ترین نیازهای اپلیکیشن‌ها و بخش مارکتینگ اپ‌ها، اتریبیوت کردن کاربران و دسته بندی شبکه‌های تبلیغاتی است. ادتریس منبع نصب اپلیکیشن را شناسایی،‌ از تقلب در نصب جلوگیری و بهترین و موثرترین شبکه تبلیغاتی برای نصب اپلیکیشن را شناسایی می‌کند.

این مجموعه در خبری که در اختیار دی ام برد قرار داده است، اشاره کرده که آخرین بهینه‌سازی ادتریس باعث می‌شود که زمان پردازش گزارش‌ها به شکل چشمگیری کاهش پیدا کند. به‌عنوان مثال، در پردازش گزارش‌های کوهورت سه‌ماهه (نظیر retention، نرخ ریزش و درآمد) زمان پردازش تا ۹۰٪ بهبود یافته است. همچنین، کوئری‌های مربوط به سگمنت‌های پیچیده تا ۹۵٪ سریع‌تر شده و شاخص‌های روزانه و ماهانه (DAU، WAU، MAU) نیز به طور قابل توجهی بهینه شده‌اند.

این مجموعه ادعا کرده است که نتایج حاصل از پایگاه‌های تحلیلی معتبر (مانند Statista و SensorTower) تأیید می‌کند که بهبود سرعت و کاهش مصرف منابع در ادتریس، آن را به گزینه‌ای قدرتمند در میان ابزارهای داخلی و بین‌المللی تبدیل کرده است.

 

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی