پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ادتریس سال جدید را با ارائه KPIهای جدید شروع کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
11 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ادتریس سال جدید را با ارائه KPIهای جدید شروع کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در ابتدای شروع سال ۱۴۰۲، ادتریس با انجام تغییراتی کاربردی در پنل کاربری پلتفرم اتریبیوشن خود به استقبال سال جدید رفت.

در این تغییرات برخی از بخش‌های پنل ادتریس بصورت ظاهری تغییر کرده‌است و همینطور این پلتفرم اتریبیوشن، شاخص‌های جدید برای سنجش رفتار کاربر را برای صاحبین اپلیکیشن ارائه کرده‌است.

در سال گذشته، ادتریس در گزارش سالانه‌ی خود از شاخصی با نام stickiness و یا همان شاخص چسبندگی نام برد. این شاخص درواقع میزان کشش تعاملی کاربران را نشان می‌دهد و تبیین می‌کند که کاربران چقدر نسبت به ادامه تعامل با اپلیکیشن تمایل دارند.

در گزارش سالانه‌ی ادتریس این نرخ برای دسته‌های مختلف اپلیکیشن ارائه شده‌بود ولی کاربران ادتریس قادر نبودند تا این شاخص را برای اپلیکیشن خود محاسبه کنند.

در ادامه‌ی تغییراتی که این پلتفرم در پنل کاربری خود ایجاد کرده به دی‌ام برد گزارش کرده است: «این تغییرات در بخش‌هایی مانند صفحات Engagement، User analysis و Cohort اتفاق افتاده است که با تغییرات ظاهری و اضافه‌شدن چندین شاخص کاربردی به این صفحات، تجربه‌ی کاربری بهتری را رقم خواهد زد.
از این پس صفحه Engagement و User analysis یک تقسیم کار با یکدیگر خواهند داشت. صفحه Engagement بدین صورت بازطراحی شده است که ابزاری به جهت تحلیل روند و نمودار شاخص‌های مختلف برای کاربران باشد و صفحه User analysis اقدام به تحلیل شاخص‌ها فارغ از تغییرات زمانی کند. قابل ذکر است که شاخص‌های بازطراحی شده در این صفحات به تفکیک ترکر ارائه می‌شوند که تنها در پلتفرم‌های اتریبیوشن قابل دستیابی هستند.»

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک