راهکار جدید ادتریس: یکپارچگی ایونتها در ادتریس و گوگل ادز
در راستای بهبود فرآیندهای تبلیغات اپلیکیشن و ارائه راهکارهای جدید، ادتریس قابلیت جدیدی برای یکپارچگی ایونتها بین گوگل ادز و پلتفرم خود اضافه کرده است.
ادتریس در گزارش خود به دیام برد عنوان میکند: این ویژگی جدید در کنار قابلیت اتصال خودکار گوگل ادز به ادتریس، تجربه کاربری کاربران را به سطح جدیدی از کارایی و دقت ارتقا میدهد. با استفاده از این قابلیت یکپارچگی ایونتها تبلیغکنندگان قادر خواهند بود تا ایونتهای خاصی که در اپلیکیشنشان رخ میدهد را با گوگل ادز مرتبط کرده و از دادههای دقیقتر برای بهینهسازی کمپینهای خود بهره ببرند. این قابلیت نه تنها دقت در ترک کردن (track) را افزایش میدهد، بلکه بهبود عملکرد کمپینها و در نتیجه بازدهی بیشتر را نیز به دنبال خواهد داشت.
همچنین پیرامون این راهکار جدید ادتریس توضیح میدهد: «بهعنوان یک پلتفرم اتریبیوشن در تبلیغات موبایل مارکتینگ، همواره تلاش کرده است تا با ارائه راهکارهای بهروز، نیازهای تبلیغکنندگان را برآورده سازد. این شرکت با تمرکز بر افزایش دقت و کارایی در ترک کردن و تحلیل دادهها، به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تصمیمات هوشمندانهتری در مدیریت کمپینهای خود بگیرند.»
برای آشنایی بیشتر با قابلیتهای ادتریس و نحوه عملکرد اتصال ایونتها در ادتریس و گوگل ادز میتوانید این مقاله را مطالعه کنید.