
کمپین «از اولین روز» ادتریس؛ نگاهی دادهمحور به مسیر رشد اپلیکیشنهای بزرگ ایران

پلتفرم اتریبیوشن و تحلیل اپلیکیشن ادتریس، کمپینی با عنوان «از اولین روز» برگزار کرد. این کمپین با تمرکز بر اهمیت داده و تحلیل رفتار کاربران اپلیکیشن از همان ابتدای فعالیت، آغاز شد.
این کمپین با مشارکت اپلیکیشنهایی مانند دیجیکالا، دیجیپی، کرفس، شب، شیپور، آچاره و دکتر ساینا اجرا شد. قالب این کمپین بر پایه کپینویسی بود؛ به این صورت که هر برند با جملهای متناسب با کارکرد خود و نقش استفاده از ترکر و دادههای دقیق در مسیر رشدش معرفی شد. به عنوان مثال: اپلیکیشن شب «از اولین ویلا، با کمپینهای دقیق یه گالری خاطره ساخت.»
کمپین «از اولین روز» تلاشی بود برای آگاهیبخشی به استارتاپها و اپلیکیشنهایی که بهتازگی محصول خود را معرفی کردهاند، تا از اهمیت استفاده از ابزارهای تحلیل رفتار و عملکرد کاربران برای دستیابی به رشدی دقیقتر و بهینهتر مطلع شوند.»
در اکوسیستم رقابتی اپلیکیشنهای موبایل، رشد پایدار زمانی رخ میدهد که تصمیمگیریها از ابتدا بر پایه دادههای واقعی و قابل تحلیل انجام شود. پلتفرم ادتریس با تمرکز بر ارائه دادههای دقیق و ابزارهای تحلیلی پیشرفته، به اپلیکیشنها کمک میکند مسیر رشد خود را بر اساس شناخت واقعی رفتار کاربران ترسیم کنند. این پلتفرم با قابلیت شناسایی دقیق منابع نصب، بررسی تعامل کاربران در طول سفر استفاده و ارائه گزارشهای قابل اتکا، به تیمهای بازاریابی امکان میدهد تصمیماتی هدفمند و مبتنی بر داده اتخاذ کرده و در هر مرحله، عملکرد کمپینهای خود را بهینهسازی کنند.
ادتریس با اجرای این کمپین نشان داد که در نخستین روزهای سال جدید، برنامهای جدی برای توسعه خدمات، برندسازی و ترویج فرهنگ دادهمحور در صنعت اپلیکیشن ایران در دستور کار دارد؛ گامی مؤثر در مسیر حرفهایتر شدن فضای موبایل مارکتینگ کشور. اگر شما هم اپلیکیشن دارید، از سایت ادتریس فعالسازی و استفاده رایگان از ادتریس را همین حالا شروع کنید.
مطالب پیشنهادی
