![بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس 6 بازار ۶ میلیارد دلاری تبلیغات در المپیک ۲۰۲۴ پاریس](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/07/پاریسس-300x183.jpg)
نشست تعاملی-تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با فریلنسرها و شرکتهای تبلیغاتی: «حمایت حداکثری از طرحهای خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات»
![مرجان عبدی](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/05/cropped-photo_6017112005191776273_m-e1714978567162-64x64.jpeg)
![نشست تعاملی-تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با فریلنسرها و شرکتهای تبلیغاتی: «حمایت حداکثری از طرحهای خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات» 1 نشست تعاملی-تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی با فریلنسرها و شرکتهای تبلیغاتی: «حمایت حداکثری از طرحهای خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات»](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2023/10/Flag_of_the_Ministry_of_Culture_and_Islamic_Guidance.svg_.png)
سومین نشست از سلسله نشستهای تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و فعالان تبلیغاتی کشور روز سهشنبه هجدهم مهرماه سال جاری در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار شد.
عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری این جلسات را بهروزرسانی و علمیسازی صنعت تبلیغات کشور و ایجاد سازوکارهای چندجانبهگرا دانست و اظهار داشت: ایجاد تحول در وجوه مختلف عرصه تبلیغات کشور در بستر توجه ویژه به مقولاتی همچون آموزش و کادرسازی و تولید و نشر ادبیات بومی و حمایت از تلاشگران جوان و نخبه این بخش، امکانپذیر میشود و در همین ارتباط، شکلگیری و راهاندازی مدرسه تبلیغات و پیشنهاد ایجاد رشتههای جدید دانشگاهی مانند تبلیغات و اطلاعرسانی، بازاریابی و روابط عمومی دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است.
محمدیان با ابزار خرسندی از خودباوری و ایفای نقش موثر بسیاری از هنرمندان و فعالان حرفهای در حوزه تبلیغات، گفت: ارتقای صنعت تبلیغات کشور در گرو همسویی با روندها و تحولات جهانی با تأکید بر ملاحظات فرهنگی و اجتماعی کشور است و فریلنسرهای تبلیغاتی از جمله مهمترین سرمایههای نوآور و ارزنده کشور در مسیر توسعه ظرفیتهای تبلیغاتی هستند و رشد قابل توجهی در تفکر علمی فعالان تبلیغاتی در دستیابی به دانش روز و بهرهگیری از فنآوریهای نوین به ویژه توسط فریلنسرها ایجاد شده، به طوری که در همین دوره، شاهد کسب افتخارات ملی و بینالمللی زیادی در این عرصه بودهایم که نتایج آن قطعاً بهعنوان سرمایههای پراهمیت ملی، در رونق اشتغال و اقتصاد کشور موثر بوده است.
مدیرکل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اهمیت همسوسازی فعالیتها با سیاستهای نوآورانه، گفت: ساماندهی طرحها و برنامههای تحولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توسعه، رونقبخشی و ارتقای صنعت تبلیغات کشور با طراحی و پیادهسازی طرح نظام رتبهبندی کانونهای آگهی و تبلیغاتی، توسعه ظرفیتهای آموزشی فعالان عرصه تبلیغات، حمایت از تولیدات علمی و تألیف کتابها و پادکستها، پشتیبانی از شرکتهای دانشبنیان تبلیغاتی و متناسبسازی ملاحظات حقوقی و قوانین و مقررات، آغاز شده و در این مسیر با برگزاری نشستهای تعاملی مستمر از تمام تجربیات و نظرات اندیشمندانه استقبال میشود.
در این نشست صمیمی، شرکتکنندگان نیز ضمن ابراز خرسندی از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامههای توسعهای و جدید، دیدگاهها و انتظارات خود را از دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی، بیان داشتند که دال مرکزی آن، توجه بیش از پیش وزارت فرهنگ و ارشاد به تحولات این عرصه بود.
![بادکوبه](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2024/06/khodnevis-mob.jpg)