پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

نشست تعاملی-تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با فریلنسرها و شرکت‌های تبلیغاتی: «حمایت حداکثری از طرح‌‏های خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات»

مرجان عبدی مرجان عبدی
20 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نشست تعاملی-تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی با فریلنسرها و شرکت‌های تبلیغاتی: «حمایت حداکثری از طرح‌‏های خلاقانه و نوآوری در عرصه تبلیغات»

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و فعالان تبلیغاتی کشور روز سه‌‏شنبه هجدهم مهرماه سال جاری در مجموعه باغ زیبای تهران برگزار شد.

عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هدف از برگزاری این جلسات را  به‌روزرسانی و علمی‌سازی صنعت تبلیغات کشور و ایجاد سازوکارهای چندجانبه‌گرا دانست و اظهار داشت: ایجاد تحول در وجوه مختلف عرصه تبلیغات کشور در بستر توجه ویژه به مقولاتی هم‏چون آموزش و کادرسازی و تولید و نشر ادبیات بومی  و حمایت از تلاشگران جوان و نخبه این بخش، امکان‌‏پذیر می‌‏شود و در همین ارتباط، شکل‏‌گیری و راه‏‌اندازی مدرسه تبلیغات و پیشنهاد ایجاد رشته‏‌های جدید دانشگاهی مانند تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی، بازاریابی و روابط‏ عمومی دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است.

محمدیان با ابزار خرسندی از خودباوری و ایفای نقش موثر بسیاری از هنرمندان و  فعالان حرفه‌ای در حوزه تبلیغات، گفت: ارتقای صنعت تبلیغات کشور در گرو هم‏سویی با روندها و تحولات جهانی با تأکید بر ملاحظات فرهنگی و اجتماعی کشور است و فریلنسرهای تبلیغاتی از جمله مهم‏ترین سرمایه‌های نوآور و ارزنده  کشور در مسیر توسعه ظرفیت‌های تبلیغاتی هستند و رشد قابل توجهی در تفکر علمی فعالان تبلیغاتی در دست‏یابی به دانش روز و بهره‌‏گیری از فن‏آوری‏‌های نوین به ویژه توسط فریلنسرها ایجاد شده، به طوری که در همین دوره، شاهد کسب افتخارات ملی و بین‏‌المللی زیادی در این عرصه بوده‏‌ایم که نتایج آن قطعاً به‌‏عنوان سرمایه‏‌های پراهمیت ملی، در رونق اشتغال و اقتصاد کشور موثر بوده است.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اهمیت همسوسازی فعالیت‌‏ها با سیاست‌های نوآورانه، گفت: ساماندهی طرح‌ها و برنامه‌های تحولی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توسعه، رونق‌‏بخشی و ارتقای صنعت تبلیغات کشور با طراحی و پیاده‌‏سازی طرح نظام رتبه‌‏بندی کانون‏‌های آگهی و تبلیغاتی، توسعه ظرفیت‌های آموزشی فعالان عرصه تبلیغات، حمایت از تولیدات علمی و تألیف کتاب‏‌ها و پادکست‌‏ها، پشتیبانی از شرکت‌‏های دانش‏‌بنیان تبلیغاتی و متناسب‌‏سازی ملاحظات حقوقی و قوانین و مقررات، آغاز شده و در این مسیر با برگزاری نشست‌‏های تعاملی مستمر از تمام تجربیات و نظرات اندیشمندانه استقبال می‌‏شود.

در این نشست صمیمی، شرکت‏‌کنندگان نیز ضمن ابراز خرسندی از اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برنامه‏‌های توسعه‏‌ای و جدید، دیدگاه‌ها و انتظارات خود را از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، بیان داشتند که دال مرکزی آن، توجه بیش از پیش وزارت فرهنگ و ارشاد به تحولات این عرصه بود.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی