
ادپلی برای کسبوکارهای همدل و مسئولیتپذیر، کمپین تبلیغاتی رایگان برگزار میکند


ادپلی، پلتفرم تبلیغات درون بازی اعلام کرد که در پی تحولات اخیر و با هدف همراهی اجتماعی، برای کسبوکارهای همدل و مسئولیتپذیر کمپین رایگان برگزار میکند. طبق گفته این مجموعه، کسبوکارهایی که در راستای مسئولیت اجتماعی خود تمایل دارند صدای همدلی و حمایت از مردم باشند، میتوانند از امکان اجرای کمپینهای تبلیغاتی رایگان در بازیهای موبایلی پرمخاطب بهرهمند شوند.
طبق اعلام روابط عمومی ادپلی، این مجموعه با دسترسی به بیش از ۲۰ بازی موبایلی ایرانی و ظرفیت ایجاد ۲۰۰ میلیون نمایش تبلیغ (Impression) در ماه، امکان اجرای کمپینهای مبتنی بر جایگذاری محصول (Product Placement) را فراهم کرده است.
همچنین این پلتفرم عنوان کرده که با جامعهٔ کاربری گسترده شامل ۲۰ میلیون نصب فعال و رده سنی مخاطبان بین ۱۸ تا ۴۵ سال، فرصتی را برای کسبوکارهایی فراهم کرده که میخواهند در این روزها در کنار مردم بایستند و فعالیت آنها در راستای ارتقای آگاهی عمومی، تقویت همبستگی اجتماعی یا حمایت از اقشار آسیبپذیر تعریف شده باشد.
