پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ورود یکتانت به بازار تبلیغات درون اپلیکیشنی با برند ادیوری

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
22 بهمن 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ورود یکتانت به بازار تبلیغات درون اپلیکیشنی با برند ادیوری
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکتانت از ابزار جدیدی به نام ادیوری، پلتفرم نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل رونمایی کرد. ادیوری ابزاری است که در تبلیغات اپلیکیشن موبایلی هر تبلیغی را با توجه به جامعه مخاطب به آن‌ها نمایش می‌دهد و به این ترتیب بازدهی تبلیغات برای تبلیغ‌کننده و ناشر حداکثر خواهد شد.

مدیران یکتانت معتقد هستند که در حال حاضر تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن یکی از موثرترین راه‌های تبلیغاتی است زیرا که کاربران موبایلی نزدیک به ۹۰ درصد زمان خود را درون اپلیکیشن‌ها سپری می‌کنند و اپلیکیشن‌ها، نرخ CTR بهتری نسبت به وب موبایل دارند. با توجه به گزارشات منتشر شده در سال ۲۰۲۰ گروه Statista، تبلیغات درون موبایلی و نمایش تبلیغات درون اپلیکیشن گردش مالی حدود ۱۱۷ میلیارد دلار را در سال جاری جذب کرده. پیش‌بینی این گروه، این است که تا سال ۲۰۲۵ این رقم حداقل دوبرابر خواهد شد و به چیزی نزدیک به ۲۲۶ میلیارد دلار در سال خواهد رسید.

مدیران یکتانت می‌گویند با توجه به استقبال از این نوع از تبلیغات، ادیوری را که یک پلتفرمی برای تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل است را راه‌اندازی کرده‌اند. این نوع از تبلیغات، به محتوایی اشاره دارد که در اپلیکیشن‌های موجود در گوشی‌های هوشمند نمایش داده می‌شود. این گونه از تبلیغات، از نظر رسانه‌ای که اپلیکیشن باشد با هم تفاهم دارند. اما می‌توانند از نظر شکل و فرم با یکدیگر متفاوت باشند. این برنامه از همه زبان‌ها و تکنولوژی‌های ساخت اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند، همچنین نمایش تبلیغات در تمامی نشست‌ها با وجود هزاران کمپین فعال داخلی و خارجی ادیور یکی دیگر از ویژگی‌های این ابزار است.

بخوانید  بررسی اولیه کمپین ۳۶۰ درجه ویدیوی بازار با تاکید بر مزیت رقابتی رایگان بودن
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک