پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار رپورتاژ

نسخه جدید وبسایت آداک شاپ رونمایی شد!

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
29 آبان 1402
زمان مطالعه: 6 دقیقه
نسخه جدید وبسایت آداک شاپ رونمایی شد!
زمان مطالعه: 4 دقیقه

امروزه تنوع بالا کالاهای دیجیتال باعث شده تا جستجو و انتخاب هوشمندانه محصول به یک دغدغه مهم برای خریداران تبدیل شود. این مسئله باعث شده تا بیش از پیش نیاز به یک مرجع تخصصی و قابل اطمینان برای مشاوره حرفه‌ای در زمینه خرید لپ تاپ و سایر کالاهای دیجیتال احساس می‌شود.

مجموعه آداک با توجه به نیاز بازار به یک وبسایت تخصصی برای آگاهی بخشی به مخاطبان در زمینه ی مشاوره و فروش لپ تاپ، اقدام به راه اندازی یک سایت فروشگاهی جدید کرده است. در ادامه به معرفی این فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

آداک؛ مرجعی قابل اطمینان

نسخه جدید وبسایت آداک شاپ رونمایی شد! 1

این مجموعه با بیش از ۲۱ سال تجربه و تخصص در زمینه خرید و فروش لپ تاپ از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین تامین کنندگان تخصصی لپ تاپ در ایران می‌باشد. در تیم آداک کارشناسان جوان و حرفه‌ای در تلاش‌اند تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی و رایگان تجربه خریدی راحت و همچنین انتخابی درست و بهینه را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورند.

از مهم‌ترین ویژگی های آداک می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • فروشگاه اینترنتی مدرن، با امکانات کاربردی
  • وجود فروشگاه‌های حضوری متعدد
  • مرکز تماس دقیق و پویا
  • ساختار حرفه‌ای سازمانی
  • سیستم لجستیکی و انبارداری حرفه‌ای

فروشگاه اینترنتی آداک شاپ

آداک با ساختار سازمانی منسجم خود و نیروی انسانی متخصص در طول سالیان گذشته توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش لپ تاپ را به خود اختصاص دهد. تیم آداک با توجه به نیاز بازار اقدام به راه اندازی یک وبسایت فروشگاهی جدید کرده است. ثبت بیش از ۲۷ هزار سفارش خرید اینترنتی در مدت زمان 5 سال از سایت قدیمی، نشان از اعتماد کاربران به فروشگاه اینترنتی آداک دارد.

بر طرف کردن نیاز کاربر در هنگام خرید یکی از اهداف اصلی آداک شاپ می‌باشد. از این رو، آداک با در اختیار داشتن بالاترین تنوع برندی و کاربری لپ تاپ‌ها پاسخگوی تمامی نیاز‌های کاربران می‌باشد. اکنون به معرفی برخی از برندهای مطرح و کاربری‌های پرطرفدار در آداک شاپ می‌پردازیم.

 برند‌ها

  • لپ تاپ ایسوس
  • لپ تاپ لنوو
  • لپ تاپ HP
  • لپ تاپ MSI
  • لپ تاپ اپل
  • لپ تاپ ایسر
  • لپ تاپ مایکروسافت

کاربری‌ها

  • لپ تاپ گیمینگ
  • لپ تاپ مهندسی
  • لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی
  • لپ تاپ اداری و حسابداری
  • لپ تاپ ترید و برنامه‌نویسی
  • لپ تاپ گرافیکی
  • لپ تاپ تدوین

نسخه جدید وبسایت آداک شاپ رونمایی شد! 2

رونمایی از وبسایت جدید آداک

فروشگاه اینترنتی جدید آداک شاپ با رویکردی تعاملی بر پایه پاسخگویی به کلیه نیازهای کاربر با هر سطح اطلاعات و دانش (از مبتدی تا تخصصی) طراحی شده است. آداک با هدف ساده سازی فرآیند انتخاب و خرید لپ تاپ دست به بروزرسانی پلتفرم سایت خود زده و با افزودن قابلیت‌های کاربردی بر وبسایت خود سعی در خلق مسیری جدید (از انتخاب تا خرید) در حوزه فروش اینترنتی لپ تاپ دارد تا بیش از پیش در تمامی مراحل خرید در کنار شما حضور داشته باشد. اکنون به معرفی و بررسی مهم‌ترین قابلیت‌های این وبسایت می‌پردازیم:

  1. انتخاب هوشمند لپ تاپ
    در این بخش کاربر می‌تواند به راحتی و با داشتن ساده‌ترین اطلاعات از کاربری، بازه قیمت و انتظارات خود از لپ تاپ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را مشاهده و انتخاب نماید و مهم‌ترین دغدغه طیف وسیعی از مخاطبان که نبود مشاوره تخصصی در زمان خرید اینترنتی لپ تاپ است، مرتفع گردد. این هوش مصنوعی با شناخت نیازهای کاربر و یک دیتابیس قوی از ویژگی های لپ تاپ های موجود، چند انتخاب بهینه و مناسب کاربری مشتری را به وی پیشنهاد می‌دهد تا خرید لپ تاپ به صورت اینترنتی از کاری پیچیده به فرآیندی ساده بدل گردد.
  2. امکان سفارشی سازی لپ تاپ
    گاهی رم و حافظه لپ تاپ انتخابی با نیاز های کاربر مطابقت ندارد. در این هنگام مشتری باید پس از خرید با صرف هزینه و زمان بالا اقدام به ارتقاء لپ تاپ خود نماید. فروشگاه اینترنتی آداک با در نظر گرفتن این موضوع امکان شخصی سازی لپ تاپ را فراهم کرده است. به این صورت که در زمان خرید با توجه به کاربری و بودجه خود محصول انتخابی را شخصی سازی نموده و ارتقا دهید.
  3. تحویل حضوری در مراکز آداک
    برخی از مشتریان برای تست، راه‌اندازی و نصب نرم افزار ترجیح می‌دهند به جای تحویل کالا درب منزل، آن را در مراکز تخصصی تحویل بگیرند. به همین منظور تحویل حضوری در شعب آداک امکان‌پذیر است. شما می‌توانید در زمان ثبت سفارش اینترنتی بدون پرداخت کل مبلغ، برای تحویل و تست کالا به شعب ما مراجعه کنید.
  4. ارسال سریع آداک
    در مجموعه آداک همه‌ی تلاش کارشناسان این است که در سریع ترین زمان ممکن سفارش به دست مشتریان عزیز در هر نقطه از ایران برسد. در وبسایت آداک امکان ارسال فوری (برای شهر تهران از دو ساعت پس از ثبت سفارش به صورت رایگان، برای محصولات منتخب) و ارسال یک روزه برای کلیه محصولات به سراسر ایران و به انتخاب مشتری وجود دارد.
  5. نقد و بررسی تخصصی لپ تاپ
    کلیه ی لپ تاپ‌های فروشگاه اینترنتی آداک دارای نقد و بررسی کامل در مورد طراحی، امکانات، سخت افزار و سایر ویژگی های محصول می‌باشد که این نقد و بررسی‌ها دید کاملی به مخاطب در زمان خرید می‌دهد.
  6. ضمانت بازگشت کالا
    در خرید اینترنتی امکان تست و بررسی کامل محصول خریداری شده وجود ندارد، از این حیث آداک، برای اطمینان خاطر مشتریان 10 روز ضمانت بازگشت کالا به مشتریان ارائه می دهد. در این بازه زمانی مشتری می‌تواند با خیال راحت سلامت محصول خود را بررسی کند.
  7. خرید عمده با قیمت متفاوت و پایین تر
    در وبسایت فروشگاهی آداک امکان مشاهده قیمت خرید عمده محصولات فراهم شده است. مشتریان به ویژه مشتریان سازمانی و همکار می‌توانند پس از اضافه کردن تعداد عمده در سبد خرید خود قیمت تخفیف دار را مشاهده نمایند.

به زودی در فروشگاه اینترنتی آداک برای همکاران و سازمان ها امکان خرید اعتباری ایجاد می‌گردد. بر این اساس مشتریان همکار و سازمانی می توانند با توجه به میزان اعتبار سنجی، مبلغ خرید را در مدت مشخصی پرداخت نمایند.

سخن پایانی

فروش تخصصی لپ تاپ با بالاترین تنوع برای تمامی برندها و انواع کاربری‌ها مانند لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ مخصوص طراحان و مهندسان، لپ تاپ دانشجویی و دانش آموزی، امکان خرید اقساطی لپ تاپ بدون نیاز به ضامن در کمتر از 48 ساعت، انتخاب روش‌های ارسال توسط مشتری، امکان پرداخت در محل برای شهر تهران، مشاوره تخصصی تلفنی و حضوری در شعب آداک، بررسی‌های اختصاصی محصولات به صورت ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی توسط آداک، خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان، ارائه‌ی خدمات نرم‌افزاری و راه‌اندازی رایگان محصولات، ارائه محصولات با بروزترین و معتبرترین گارانتی‌های سراسر کشور و ده‌ها ویژگی دیگر باعث می‌گردد تا هموطنان عزیز خریدی راحتو مطمئن از آداک داشته باشند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک