پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یوتیوب کاربرانی که از Ad Blocker استفاده می‌کنند را محدود می‌کند.

رعنا نکاحی رعنا نکاحی
27 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یوتیوب کاربرانی که از Ad Blocker استفاده می‌کنند را محدود می‌کند.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یوتیوب به صورت آزمایشی محتواهای قابل دسترس برای افرادی که از Ad Blocker استفاده می‌کنند محدود می‌‌کند
یوتیوب طی یک تست جدید کاربران را از تماشای محتوای YouTube ، زمانی که Ad Blocker مرورگرشان فعال است، محروم می‌کند.
تمامی اپلیکیشن‌ و اکستنشن‌هایی که از نمایش پیام‌ها، بنرها و سایر محتوای تبلیغاتی در مرورگر جلوگیری می‌کنند Ad Blocker نام دارند.

یوتیوب کاربرانی که از Ad Blocker استفاده می‌کنند را محدود می‌کند. 1

اکنون هنگام تماشای ویدیو‌های یوتیوب برای برخی از کاربران یک پاپ‌آپ ظاهر می‌شود که به کاربر اخطار می‌دهد برای ادامه‌ی تماشای ویدیوهای موردعلاقه‌شان باید Ad Blocker را روی مرورگرشان غیرفعال کنند.

یوتیوب تایید کرده است که این بخشی از یک تست جدید است که هنوز به طور گسترده راه اندازی نشده است. اما می‌تواند مسیر آینده برنامه را در مبارزه با مسدودکننده‌های تبلیغاتی برای به حداکثر رساندن هدر رفت فرصت‌های تبلیغاتی نشان دهد.
البته، برخی از توسعه‌دهندگان به فکر راهی برای دور زدن این موضوع خواهند بود، و بعید نیست که به‌زودی راه‌ میانبری برای این مسئله پیدا کنند. اما با توجه به تغییر رویکرد جدید یوتیوب، شرکت مادر گوگل، به مبارزه شدیدتر با مسدودکننده‌های تبلیغات در برنامه‌هایش اشاره کرد.

گوگل سال‌هاست که محدودیت‌هایی را برای محافظت از تجارت اصلی خود یعنی تبلیغات بر روی فناوری‌های مسدودکننده تبلیغات، از طریق به‌روزرسانی‌های Google Chrome اعمال می‌کند.
اکثر این تغییرات توسط برنامه‌نویس‌های مسدودکننده تبلیغات مطابقت معکوس داده شده‌اند. اما اکنون به نظر می‌رسد که گوگل ممکن است به دنبال راهی باشد که برنامه‌هایی را که کاربرد اصلی‌شان جلوگیری از نمایش تبلیغات هستند، بصورت کامل غیرفعال کند.

از آنجایی که گوگل در حال ادغام هوش مصنوعی مولد می‌باشد که باعث می‌شود بر تجارت تبلیغاتی آن نیز تاثیر بگذارد، منطقی است که به دنبال به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض تبلیغات در مناطق دیگر باشد تا از ضرر احتمالی بکاهد و شرکای تبلیغاتی را راضی نگه دارد.
یوتیوب مدت‌هاست که تمرکز اصلی شرکت‌هایی است که محصولات و سروریس‌هایی در زمینه مسدود کردن تبلیغات ارائه می‌دهند زیرا تماشای تبلیغات، قبل ازشروع تماشای ویدیوی یوتیوب برای کاربران جالب نیست!

بخوانید  اطلاعات تالارهای گفت‌وگو در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود
مدیانا
به اشتراک بگذارید:
رعنا نکاحی
رعنا نکاحی
نظرات

اسمارتک