پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اکتیوکلینرز: یکی از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت ارتباط مستقیم با مشتریان است

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
6 آبان 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اکتیوکلینرز: یکی از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت ارتباط مستقیم با مشتریان است

اکتیوکلینرز، خشک‌شویی آنلاین برند اکتیو، با هدف تقویت ارتباط مستقیم با مشتریان و گسترش آگاهی از برند، خدمات نظافتی خود را در بستر دیجیتال ارائه می‌دهد. این برند با بررسی الگوهای جهانی در زمینه نظافت آنلاین، تصمیم به ورود به این حوزه گرفته است و فراهم کردن خدمات نظافت با کیفیت، آسان و با قیمت منصفانه را ماموریت خود می‌داند.

به گزارش دی‌ام برد،  اکتیو کلینرز، به‌عنوان یک خشک‌شویی آنلاین که با سرمایه‌گذاری برند اکتیو باهدف ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با مشتریان راه‌اندازی شده، خدمات متنوعی در زمینه خشک‌شویی، اتوکشی و شستشوی انواع پوشاک، لکه بری، پرده، کفش و غیره ارائه می‌دهد. این کسب‌وکار، فعالیت رسمی خود را در سال جاری آغاز کرده است.

اردشیر مصلح، مدیرعامل اکتیوکلینرز  در رابطه با آغاز به کار این برند، توضیح می‌دهد: «ما در ابتدا با پلتفرم‌های آنلاین خشک‌شویی در زمینه تبلیغات محصولات خود همکاری می‌کردیم و این برای ما تبدیل به انگیزه‌ای برای ورود به این حوزه شد.»

او ادامه داد: «ما با مطالعه الگوهای جهانی متوجه شدیم که برخی از برندهای شناخته‌شده در جهان نیز به ارائه خدمات نظافتی روی آورده‌اند. این برندها، در ابتدا با هدف بازاریابی، شناخت رفتار مصرف‌کننده و تولید محصولات جدید، به حوزه خشک‌شویی و نظافت وارد شده و از دانش و تجربه خود در زمینه خدمات لکه بری و تولید شوینده‌های اختصاصی بهره برده‌اند.»

اکتیوکلینرز: یکی از اصلی‌ترین اهداف ما تقویت ارتباط مستقیم با مشتریان است 1

اردشیر مصلح، مدیرعامل اکتیوکلینرز

 فرصتی برای معرفی بیشتر برند اکتیو به مخاطبان

بنا به اعلام اکتیوکلینرز در گام اول پروسه فعالیت این پلتفرم، کارگاهی در تهران راه‌اندازی و  سامانه‌ای آنلاین طراحی شد تا مشتریان سفارش‌های خود را ثبت کنند. فرایند دریافت خدمات از این پلتفرم نیز به این شکل است که پس از ثبت درخواست در پلتفرم و انتخاب زمان از سوی کاربر، لباس‌ها در زمان تعیین‌شده از مشتریان تحویل گرفته شده و پس از  بررسی کارشناسان، پیش‌فاکتور صادر و از طریق پیامک به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود. پس از تایید و پرداخت پیش‌فاکتور فرایند انجام خدمات آغاز شده و مراحل مختلف شست‌وشو، لکه بری و اتو بر روی البسه انجام می‌شود.

اکتیوکلینرز ادعا می‌کند که سیستم تخصصی پذیرش خشک‌شویی و کنترل کیفیت از نقاط قوت این پلتفرم است و برخلاف روش‌های سنتی، ابتدا کارشناسان هر سفارش را به طور جداگانه بررسی کرده، از آن عکس گرفته و بهترین روش شست‌وشو و لکه بری را برای آن انتخاب می‌کنند. سپس در مرحله از خدمات کارشناسان کنترل کیفیت، لباس را بررسی کرده و با توجه به مشکلاتی که در ابتدا در پذیرش ثبت شده (مانند لکه یا پارگی لباس) آن را تطبیق می‌دهند.

مدیرعامل اکتیوکلینرز با اشاره به اینکه این برند فراهم کردن خدمات نظافت با کیفیت، آسان و با قیمت منصفانه را ماموریت خود می‌داند، گفت: «یکی از اهداف اصلی اکتیو کلینرز از ورود به این حوزه، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان است. علاوه بر این، برند اکتیو با حضور در منازل مردم از طریق ارائه خدمات نظافتی از طریق اکتیوکلینرز، فرصتی برای معرفی برند خود به دست می‌آورد. خودروهای لجستیکی شرکت، لباس‌های فرم کارکنان و نوع خدمات و فعالیت‌های تبلیغاتی، همگی به افزایش آگاهی از برند اکتیو در بین مردم کمک می‌کنند.»

 در برنامه‌های ما رقابت جایی ندارد

مصلح در رابطه با مدل کسب‌وکار آینده اکتیوکلینرز توضیح می‌دهد: «مدل کسب‌وکار آینده اکتیوکلینرز، استفاده از ظرفیت‌های موجود در این صنعت مانند همکاری با خشک‌شویی‌های دیگر به‌صورت شریک تجاری خواهد بود که این به معنی آن است که در برنامه‌های ما رقابت با خشک‌شویی‌های کوچک‌تر و سنتی جای ندارد و آن‌ها به شرکا و نمایندگان تجاری ما بدل خواهند شد.»

او مهم‌ترین مزیت خشک‌شویی آنلاین نسبت به مدل سنتی آن را صرفه‌جویی مشتریان در زمان و هزینه، امکان پیگیری راحت‌تر خدمات توسط مشتریان و ایجاد داده‌ها و اطلاعات مشتری برای تصمیم‌گیری و بهبود خدمات می‌داند.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی