پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار اسلایدر

ابردراک، از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
26 تیر 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
ابردراک، از هویت بصری جدیدش رونمایی کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت ابردراک که استارتاپی فعال در زمینه زیرساخت سرویس‌های هوشمند ابری‌ست، برای معرفی هویت تازه برند خود رویدادی را برگزار کرد. این استارتاپ که حدود چهار سال از زمان راه‌اندازی‌اش در شهر شیراز می‌گذرد، خدماتی چون شبکه توزیع محتوا (CDN)، امنیت ابری، سرور ابری، سرویس میزبانی ویدئو و پخش زنده را به کاربرانش ارائه می‌کند. 

سارا راد، مدیر روابط‌عمومی و یکی از هم‌بنیان‌گذاران استارتاپ ابردراک در رویداد رونمایی از هویت بصری جدید، به تعداد کاربرهای این شرکت اشاره کرد. به گفته راد، ابر دراک ۲۶ هزار اکانت رجیستر شده دارد و برای ۴۸ هزار وب‌سایت خدمات‌رسانی انجام داده است.

در رویداد رونمایی از هویت بصری جدید ابردراک، به رنگ‌های لوگو و الگوهای تغییر برند این شرکت اشاره شد. مدیران این استارتاپ فعال در حوزه زیرساخت‌های ابری بر این باورند که لوگوی تازه این شرکت که ترکیبی از رنگ‌های سبز، آبی است، امنیت و هوشمندی این استارتاپ را نشان می‌دهد. راد درباره تغییر هویت بصری ابردراک گفت: «تغییر، یک اصل ثابت در دنیای پویای ماست و ما درک می‌کنیم که به منظور رشد و جلب رضایت بیشتر مشتریان، باید همواره در این راه قدم برداریم.» او با اشاره به تغییر یافتن الگوی این شرکت ادامه داد: «الگوی جدید ما که یکی از الگوهای ۱۲گانه است، «خردمند» نام دارد. انتخاب این الگو نشان‌دهنده خواست ما برای ارائه فناوری‌های پیشرفته ابری  و تلاش ما برای خلق ارزش در راستای تعهد مستمر به مشتریان است. با پذیرش این الگو، ما مسئولیت یک مشاور قابل اعتماد را برعهده می‌گیریم و مشتریان خود را در مسیر پیچیدهٔ استفاده از خدمات ابری، هدایت کرده و آنها را قادر می‌سازیم تا تصمیمات خردمندانه‌ای برای کسب و کار خود بگیرند.»

مدیر روابط‌عمومی استارتاپ ابردراک همچنین در خصوص رنگ‌های استفاده‌شده در لوگو جدید گفت: «پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌ها و آرمان‌های ما را نشان دهد. رنگ آبی و سبز منتخب، پایداری، قابل اعتماد بودن و هوشمندی را به نمایش می‌گذارند. لوگوی جدید نیز با تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد. تغییرات هویت بصری ابردراک به لوگو و پالت رنگی محدود نمی‌شود و شاهد تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت وآیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی با حال‌وهوای شبکه نیز هستیم که بر ارائه تجربه کاربری بهتر تاکید می‌کنند.»

سینا سلطانی، مدیرعامل ابردراک در این رویداد از شرکت‌های فعال در زمینه زیرساخت‌های ابری گفت. به عقیده سلطانی، با وجود این‌که ورود به حوزه خدمات ابری، ورود به بازی بزرگان است اما بازارهای محلی به این حوزه‌ها نیاز دارند و ورود به این حوزه‌ها در بازارهای محلی ارزشمند است. مدیرعامل این استارتاپ همچنین مشکلات فعالان سرویس‌های ابری را بازگو کرد؛ مشکلاتی چون پیدا کردن سرمایه‌گذاری که بازدهی مالی بلندمدت این کسب‌وکار را درک کند. از دیگر چالش‌هایی که مدیرعامل ابردراک در رویداد رونمایی از هویت بصری این شرکت اعلام کرد می‌توان به مشکلات اینترنت و دیتاسنترها اشاره کرد. 

مدیر روابط‌عمومی ابردراک در رویداد رونمایی از لوگو جدید این شرکت گفت که آن‌ها تنها در سرویس ابری خود دو هزار مشتری داشته‌اند که از نظر آن‌ها آمار قابل توجهی برای نسخه بتا به حساب می‌آید. سارا راد همچنین گفت که ظرفیت شبکه ابر دراک دو‌ ترابیت در ثانیه است و ۲۶ میلیون نفر در هر ساعت از سرویس‌های Live و VOD ابر دراک استفاده کرده‌اند. 

فرشاد خون‌جوش، رییس هیئت مدیره ابردراک و عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز نیز در رویداد رونمایی از هویت جدید برند این شرکت تامین‌کننده سرویس‌های ابری گفت: «سال ۲۰۲۲، حدود ۵۰ درصد شرکت‌ها در جهان از خدمات رایانش ابری استفاده کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۷، این عدد به ۹۰ درصد برسد.» شرکت دانش‌‌بنیان ابردراک به تازگی یک سایت جدید پردازشی را در شهر کرج و دیتاسنتر پیام شاتل راه‌اندازی کرده، اما هنوز اخبار رسمی آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته‌است. به گفته مدیران ابردراک، هدف از راه‌اندازی این سایت جدید، افزایش ظرفیت ارائه خدمات پردازشی از جمله فضای ذخیره‌سازی ابری و سرور ابری است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک