پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

فیناپ برگزار می‌کند: رویداد «About Event» با محوریت تاثیر رویداد بر کسب‌وکارها

مرجان عبدی مرجان عبدی
13 تیر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فیناپ برگزار می‌کند: رویداد «About Event» با محوریت تاثیر رویداد بر کسب‌وکارها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیناپ رویداد تخصصی فناوری‌های مالی در ایران، گزارشی تحلیلی درباره «تاثیر رویدادها بر کسب‌وکارها» را پنجشنبه ۱۴ تیرماه در مجموعه فرهنگی-هنری برج آزادی منتشر خواهد کرد.

فیناپ از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و همواره به دنبال تاثیرگذاری در اکوسیستم مالی و فناوری ایران بوده است. رویداد «درباره رویداد» با حضور ۲۵۰ نفر از مدیران و متخصصان مارکتینگ، روابط‌عمومی و برندینگ روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه در مجموعه فرهنگی-هنری برج آزادی برگزار خواهد شد و انتشار گزارش تحلیلی درباره «تاثیر رویدادها بر کسب‌وکارها» نقطه عطفی برای فیناپ است که فراتر از دایره تاثیرگذاری خود رفته و بینشی دقیق درباره نقش رویدادها در رشد و استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. این گزارش که طی پنج ماه توسط یک تیم حرفه‌ای تهیه شده است، تصویری روشن از جایگاه رویدادها در کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد.

گزارش مذکور با بررسی نظرات ۱۴۸ نفر از جمله مدیران عامل، مدیران بازاریابی و متخصصان روابط‌عمومی، به بررسی ابعاد مختلفی از فرصت‌ها و چالش‌هایی که کسب‌وکارها در برگزاری یا حمایت از رویدادها با آن مواجه هستند، پرداخته است.

بخشی از این گزارش با عنوان «قصه فیناپ» اطلاعات و آماری از ۷ سال فعالیت مستمر تیم فیناپ در حوزه فین‌تک روایت شده است.

این رویداد با صحبت‌های علیرضا هوشمند و مریم فریدشاد آغاز خواهد شد، سپس پنلی برگزار می‌‌شود با موضوع «تاثیر رویداد بر کسب‌وکارها» با حضور مهدی‌یگانه، مصطفی مصطفوی، احمد عطارزاده، حمیدرضا احمدی و هادی مرادی که به چالش‌های برگزاری رویداد و تاثیرات آن بر کسب‌وکارها پرداخته خواهد شد.

 فیناپ برگزار می‌کند: رویداد «About Event» با محوریت تاثیر رویداد بر کسب‌وکارها 1

حامیان این رویداد اسنپ‌پی و یکتانت هستند و همینطور حامیان رسانه‌ایی این رویداد رسانه‌های دی‌ام برد و مصور هستند.

برای اطلاعات بیشتر یا ثبت‌نام در این ایونت از این لینک استفاده کنید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اشاره