پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

6 قابلیت جدید: اینستاگرام در مسیر کاربردی‌تر شدن!

زهرا محبی زهرا محبی
2 آذر 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
6 قابلیت جدید: اینستاگرام در مسیر کاربردی‌تر شدن!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام در ده روز اخیر 6 قابلیت کاربردی و مهم را به این برنامه اضافه کرده است که در بخش‌های مختلف، می‌توانند به کاربر کمک کنند. این موج آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدید اینستاگرام در جهت از بین بردن باگ‌ها و کاربردی‌تر کردن آن است و پیش‌بینی می‌شود که با همین روند هم ادامه پیدا کند.

در ادامه با این 6 مورد جدید در اپلیکیشن اینستاگرام آشنا خواهید شد.

سرویس اشتراکی

اینستاگرام می‌خواهد به گروه برنامه‌هایی بپیوندد که سرویس اشتراکی و پولی دارند. با این ایده جدید، اینستاگرام می‌تواند محتواهای انحصاری را فقط به جامعه کوچکی از مخاطبان که برای آن محتوا پول می‌پردازند نشان بدهد. این سرویس اشتراکی همچون توییتر و فیسبوک، به‌زودی در اینستاگرام هم فعال می‌شود.

حذف تصاویر از پست‌های اسلایدی

از این پس، بعد از پست کردن یک مجموعه پست اسلایدی می‌‌توانید اسلایدهایی را انتخاب کنید و آن را از مجموعه پاک کنید. قسمت خوب ماجرا این است که دیگر نیازی به حذف کردن کل پست نیست.

قابلیت Rage Shake

با استفاده از قابلیت Rage Shake می‌توانید مشکلات اینستاگرام را گزارش کنید. به این صورت که در صورت دیدن باگ یا مشکلی در عملکرد برنامه، گوشی خود را تکان می‌دهید و یک گزارش از طرف شما ثبت می‌شود. هرچند که این قابلیت روی برنامه لانچ شده است اما فعلا فقط برای کاربران آمریکایی در دسترس است.

قابلیت Take a Break

مدیر اینستاگرام اظهار کرده است که می‌خواهند قابلیت Take a break را برای بهینه کردن استفاده مخاطبان از اینستاگرام به برنامه اضافه کنند. از آنجایی که حضور در این برنامه نیازمند مدیریت زمان و کنترل است، اینستاگرام با این قابلیت به شما کمک خواهد کرد که زمان‌هایی را از برنامه دوری کنید. در فاز آزمایشی این قابلیت، اینستاگرام با فرستادن پیام Take a Break شما را تشویق به خارج شدن از برنامه برای مدتی کوتاه می‌کند. جالب است که مدیر اینستاگرام این قابلیت را نتیجه نگرانی بابت استفاده نوجوانان از اینستاگرام می‌داند و امیدوار است که این قابلیت، استفاده آن‌ها را تعدیل کند.

بخوانید  «متا» در صدر لیست محبوب‌ترین و پردانلودترین اپلیکیشن‌های سال 2022

اضافه شدن افکت‌های صوتی و تبدیل متن به صوت

اینستاگرام به شناخت بهتری از مخاطبان خود رسیده است و در پی رقابت با تیک‌تاک، می‌خواهد قابلیت‌های تبدیل متن به گفتار و اضافه کردن افکت‌های صوتی را به ریلز وارد برنامه کند. احتمالا قابلیت تبدیل متن به گفتار با استقبال گسترده‌ای از سمت مخاطبان اینستاگرام همراه شود.

فعال شدن استوری‌های 60 ثانیه‌ای

از دیروز وعده 60 ثانیه‌ای شدن استوری‌ها عملی شده است و برخی از کاربران اینستاگرامی آن را در حساب خود فعال دیده‌اند. به احتمال زیاد این قابلیت در گذر زمان برای کاربران بیشتری هم فعال شود.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک