زمان مطالعه: < 1 دقیقه

توییتر در طول سال‌هایی که وجود داشته است، همواره توییت زدن را با یک محدودیت کاراکتر همراه کرده است تا کاربر را وادار به خلاقیت در همان محدوده کاراکتر کند. در زمان شروع کار توییتر، محدودیت ۱۴۰ کاراکتری برای هر توییت وجود داشت. در پنج سال گذشته، این عدد به 280 کاراکتر تغییر کرد و هم‌اکنون، با احیای دوباره نسخه پولی توییتر یعنی توییتر بلو (Twitter Blue)، این تعداد به 4000 کاراکتر رسیده است.

هزینه اشتراک کنونی توییتر بلو 8 دلار است و احتمالا این یکی از استراتژی‌ها برای جذب کاربران به خرید این اشتراک است. با توییتر بلو همچنین می‌توانید تیک آبی اعتبار بگیرید و شامل ویژگی‌های خاصی مثل ویرایش توییت‌ها شوید. توییتر بلو اولین بار در نوامبر 2022 معرفی شد.

جالب توجه است که با افزایش کاراکتر مجاز در هر توییت از 280 به 4000، ماهیت میکروبلاگینگ توییتر تغییر می‌کند و کاربرانی که اشتراک توییتر بلو را خریده‌اند، عملا می‌توانند یه مقاله کوتاه را تنها در «یک توییت» جا بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *