پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

4 آپدیت جذاب و مهم سال 2022 برای کاربران توییتری

زهرا محبی زهرا محبی
27 دی 1400
زمان مطالعه: 3 دقیقه
4 آپدیت جذاب و مهم سال 2022 برای کاربران توییتری
زمان مطالعه: 3 دقیقه

توییتر به شیوه‌های جدیدی برای نوسازی فضای داخلی اپلیکیشن فکر می‌کند و در پی این است که در سال 2022، برنامه‌ای کاربردی‌تر را برای کاربران خود بسازد. مدیران و برنامه‌نویسان توییتر قصد دارند این تغییرات را با چهار آپدیت جذاب برای توییتر پیاده کنند. در زیر مروری بر این آپدیت‌ها داریم.

ضبط محتوای اسپیس‌ها در توییتر

توییتر خبر از امکان جدیدی در رابطه با اسپیس‌ها یا همان فضاهای صوتی توییتر داده است. از این پس میزبانان هر اسپیس فارغ از اینکه از سیستم عامل اندروید بهره می‌برند یا iOS، امکان ضبط محتوای صوتی در اسپیس‌ها را دارند.

توییتر

طبق تصویر بالا، با فشردن گزینه «ضبط اسپیس» فرآیند ضبط را شروع خواهید کرد. شرکت‌کنندگان در اسپیس به واسطه علامت قرمز ضبط در بالای پلتفرم، متوجه ضبط شدن گفت‌وگو خواهند شد. امکان توقف ضبط در هر لحظه برای میزبان وجود دارد. فایل صوتی ضبط‌شده از گفت‌وگوی توییتری، می‌تواند تا 30 روز به صورت عمومی در دسترس کاربران توییتر باشد. البته میزبانان می‌تواند فایل مجزای ضبط‌شده را دانلود هم بکنند تا در صورت اتمام 30 روز کماکان به محتوا دسترسی داشته باشند.

امکان توییت کردن ری‌اکشن‌های ویدیویی

قابلیت جدید ری‌اکشن در توییتر، یکی از جایگزین‌ها برای کوت کردن توییت‌های دیگر است. توییتر در فکر اضافه کردن ری‌اکشن ویدیویی به این قسمت است تا دست کاربر را در نحوه تعامل خود با افراد دیگر باز بگذارد. این قابلیت در حال آزمایش است و فعلا فقط برای کاربران iOS در نظر گرفته شده است.

توییتر

با اینکه «کوت کردن با ری‌اکشن» هنوز به این برنامه اضافه نشده است، اما تصور می‌شود تحول بزرگی در نحوه تعامل کاربران با هم ایجاد کند.

ایجاد تمپلیت جدید برای توییت زدن در لحظه

این قابلیت جمع‌وجور هم فعلا برای کاربران iOS در نظر گرفته شده است. در این تغییر جدید، محل نگارش توییت در لحظه در پایین صفحه قرار گرفته و با یک قالب یک‌خطی، کار توییتری‌ها را راحت کرده است.

توییتر

همینطور که در پایین تصویر می‌بینید، دسترسی شما به محل تایپ توییت بسیار بهتر از ورژن فعلی است. به گفته توییتر، این تغییر برای کاربران جدیدی که در ابتدا، برای کار با توییتر احساس سردرگمی می‌کنند طراحی شده است تا در صفحه اول اکانت خود، قالب توییت کردن را ببینند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن اجتماعات توییتری با فالوورها

یکی از راهکارهای توییتر برای گسترش نتورک‌ها و شبکه‌های اجتماعی کوچک و بزرگی که افراد در این برنامه ساخته‌اند، اضافه کردن قابلیت به‌اشتراک‌گذاری این نتورک‌ها با افرادی است که شما فالوو می‌کنید اما در این نتورک عضو نیستند.

توییتر

صفحه Communities در توییتر، یکی از موارد جذابی است که در آن اجتماعات شبیه به خود را پیدا می‌کنید. با این قابلیت جدید که هنوز در فاز آزمایش است، می‌توانید این اجتماعات را با افراد دیگری که به آن اجتماع تعلق دارند اما در آن حضور ندارند به اشتراک بگذارید. البته قابل توجه است که این قابلیت هم همچون دو قابلیت پیشین، فعلا برای کاربران iOS در حال توسعه است.

بخوانید  ماجرای عجیب جک دورسی: مدیر سابق توییتر واقعا استعفا داد یا اخراج شد؟

برای اطلاع از آخرین آپدیت‌ها در هر برنامه، رسانه دی‌ام برد را دنبال کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات