خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته (17-23 خرداد)
در پایان هر هفته، خلاصهای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک میگذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.
۱.قابلیت زمانبندی آپلود توییت توسط خود توییتر ارائه میشود.
این ویژگی ابتدا در نسخه وب و سپس در اپلیکیشن ارائه میشود.
همچنین قابلیت draft هم در این نسخه وب دیده میشود.
۲. فیسبوک اپلیکیشنی برای پوشش پخش زنده رقابتها معرفی کرد.
این پوشش به گونهای است که شما رقابت مورد نظر را میتوانید از نقطه نظرات یک روزنامهنگار یا ورزشکار تماشا کنید.
همچنین با داشتن قسمتی به نام moments رویدادهای مدنظر خود را شخصیسازی کنید.
۳. بعد از دیدن همه پستهای چند روز گذشته در قسمت Home، این صفحه را مشاهده میکنید که در صورت انتخابتان پستهای پیشنهادی برای فالو کردن و یا پستهای قدیمیتر را نمایش میدهد.
۴. جزئیات اپدیت جدید تلگرام
– در این اپدیت امکان ادیتهای بیشتری برای تصاویر فراهم شده
– میتوانید به ویدئو، متن یا استیکر اضافه کنید.
– سرعت لود شدن گیفها بیشتر شده است.
– با جستجوی ایموجی، گیف پیشنهاد میشود.
– امکان انتقال چت به فولدر فراهم شده
– گیفها و وویسها در Shared media ذخیره میشوند.
۵. اینستاگرام اعلام کرده که بزودی وبسایتها موظف خواهند بود برای استفاده از محتواهای موجود در اینستاگرام نیاز به کسب اجازه از خالقان محتوا دارند. هنوز جزییات بیشتری از این اقدام ارائه نشده.
۶. توییتر دوباره بررسی خواستهای تیک آبی را به جریان میاندازد! توییتر از سال 2017 به دلیل برخی مشغلهها بررسی درخواستهای تیک آبی را معلق کرده بود.
۷. فیسبوک در حال تست یک ابزار ایمیل مارکتینگ است! از طریق این ابزار میتوانید مانند سایر پلتفرمهای ایمیل مارکتینگ، لیست ایمیل آپلود و به آنها ارسال کنید.