پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لینکدین امکان زمان‌بندی پست را به Company Pageها هم اضافه کرد

زهرا محبی زهرا محبی
20 فروردین 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لینکدین امکان زمان‌بندی پست را به Company Pageها هم اضافه کرد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لینکدین در آخرین آپدیت خود، 3 قابلیت جدید اضافه کرده است که مخصوصا برای صفحات کسب‌وکارها، قابلیت‌های کارآمدی محسوب می‌شوند. این قابلیت‌ها در راستای توجه به نیاز کاربران لینکدین و به‌روز و جذاب نگه داشتن فضای آن است و به نظر می‌رسد که این بار، تیم توسعه لینکدین این 3 قابلیت را، گزینه‌های خوبی برای دنبال کردن این اهداف دیده‌اند. در ادامه این 3 قابلیت جدید را معرفی می‌کنیم.

زمان‌بندی پست‌ها برای Company Page

لینکدین در حال راه‌اندازی گزینه‌ای برای برنامه‌ریزی پست‌ها از درون خود برنامه است. هم‌اکنون، وقتی پستی را در نسخه وب لینکدین می‌نویسید، می‌توانید یک تاریخ و زمان خاص را انتخاب کنید که محتوای شما طبق آن منتشر شود. لینکدین در این خصوص گفته است: «ما می‌دانیم که به عنوان یک مارکتر، استراتژی، تولید و انتشار محتوا به زمان و منابع خاص خودش نیاز دارد تا به دست مخاطبان درست برسد. برای کمک به مدیریت و اشتراک‌گذاری محتوا در زمان مناسب، اکنون می‌توانید در خود پلتفرم، تاریخ و زمان خاصی را برای انتشار پست‌های صفحه خود انتخاب کنید.»

لینکدین

سال‌هاست که مارکترها پست‌های لینکدین را از طریق برنامه‌های واسط مدیریت محتوا زمان‌بندی می‌کنند؛ اما یک ابزار بومی و درون‌برنامه‌ای بیشتر می‌تواند به کار افراد بیاید، چرا که با فضا و قابلیت‌های بستر همسوتر است. این قابلیت جدید به شما امکان می‌دهد که پست‌های خود را از سه ماه قبل برای انتشار تنظیم کنید. تمام پست‌های زمان‌بندی‌شده نیز در یک‌جا قابل مشاهده است؛ البته در این مرحله، این قابلیت فقط در نسخه وب برنامه در دسترس است.

رویدادهای صوتی

یکی دیگر از این قابلیت‌های جدید، اضافه شدن رویدادهای صوتی برای صفحات شرکت‌ها و کسب‌وکارها در لینکدین است. این گزینه راه تازه‌ای برای ایجاد تعامل با مخاطبان در پلتفرم محسوب می‌شود. با اینکه توجه به رسانه‌های صوتی در 2 سال پیش در اوج خود به سر می‌برد، اما لینکدین سازوکار متفاوتی از دیگر برنامه‌ها دارد و همگام با بازار عمل نکرده است. رویدادهای صوتی در لینکدین با توجه به جنس مخاطب، ممکن است بهتر از توییتر و فیسبوک جواب بدهد.

لینکدین

لینکدین برای اولین بار رویدادهای صوتی برنامه را در حالت Creator Mode در ژوئن 2022 اضافه کرد و اکنون در حال توسعه این ویژگی به صفحات شرکت‌هاست.

امکان فالو کردن صفحات برای صفحات شرکت‌ها

نهایتا، در این نسخه از لینکدین، اکانت‌های شرکتی می‌توانند صفحات دیگر را در برنامه دنبال کنند تا بتوانند بیشتر در جریان ترندهای در جریان در صنعت خود باشند.

لینکدین

با این ویژگی جدید، می‌توانید با اکانت شرکت خود در لینکدین

  • موضوعات ترند و به‌روز را دنبال کنید
  • در مباحثی که در صنعت‌تان شکل می‌گیرد شرکت داشته باشید
  • و در اکانت خود، یک فید مجزا و متمایز را به محتواهایی که خودتان مصرف می‌کنید اختصاص دهید.

نظرتان درباره این 3 قابلیت چیست؟

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات