پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

برترین کنفرانس‌های بازاریابی سال ۲۰۲۴ در دنیا

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
26 مهر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برترین کنفرانس‌های بازاریابی سال ۲۰۲۴ در دنیا
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هر سال کنفرانس‌ها و رویدادهای متعددی در زمینه بازاریابی برگزار می‌شوند و به بررسی ابعاد مختلف این حوزه می‌پردازند. بازاریابان، به‌خصوص دیجیتال مارکترها، با رشد تکنولوژی برای حرفه‌ای‌تر شدن، آموختن و آشنایی با ابزارهای تازه تلاش می‌کنند و حضور در رویدادها یکی از راه‌های کسب تجربه و مهارت‌آموزی برای آن‌هاست.

حالا که چند ماه بیشتر تا آغاز سال جدید میلادی نمانده، رقابت بر سر راه‌اندازی رویدادهای این حوزه افزایش یافته است. براساس گزارش سایت Marketing Dive، در سال ۲۰۲۴ سمینارها و کنفرانس‌های متعددی برای فعالان صنعت بازاریابی وجود دارد که می‌تواند روحیه رهبری را در آن‌ها ارتقا دهد. این سمینارها، در موضوعات مختلفی برگزار می‌شوند و بخش‌های متعدد صنعت بازاریابی از جمله تبلیغات، برندینگ و آژانس‌های حوزه بازاریابی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

یوری لیچتر (Uri Lichter) مدیرعامل شرکت اینتگو (Intango) که یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری‌های تبلیغات است درباره اهمیت رویدادهای بازاریابی می‌گوید:‌‌ «رویدادهای این صنعت که به‌طور همزمان به مباحث گوناگونی چون تبلیغات، برندسازی و آژانس‌ها می‌پردازند، اهمیت بسیاری برای بازار نرم و تعامل با فعالان این صنعت و مشتریان دارند. این رویدادها، امکان تبادل اطلاعات و گفت‌وگوی مستقیم با خریداران را فراهم می‌کنند و به بازگشت سرمایه (ROI) منجر می‌شوند.»

رویدادهایی که برای مارکترها برگزار می‌شوند، عموماً به توسعه بخش‌های مرتبط با بازار تبلیغات می‌پردازند،‌ ولی از فناوری‌ها نیز بی‌بهره نیستند. به‌طور مثال، در سال‌های اخیر کنفرانس‌‌های بازاریابی به نقش هوش مصنوعی در مارکتینگ اشاره کرده‌اند یا از رسانه‌های مرتبط با خرده‌فروشی گفته‌اند؛ افیلیت و جستجو در بازار از دیگر مباحث پرتکرار در سمینارهای بازاریابی است.

سایت Marketing Dive با توجه به موضوعات مورد بحث در سمینارهای بازاریابی و تبلیغات، فهرستی را آماده کرده که مجموعه‌ای از کنفرانس‌های تخصصی این صنعت را شامل می‌شود. کنفرانس‌هایی که از تلفیق فرهنگ، فناوری و بازاریابی تشکیل شده‌اند.

کنفرانس‌های سال ۲۰۲۴

برخی کنفرانس‌هایی که اعلام شده در سال ۲۰۲۴ تشکیل خواهد شد بهمراه تاریخ و محل برگزاری را در تصویر زیر می‌بینیم.

 کنفرانس‌های سال ۲۰۲۴

کنفرانس‌های سال ۲۰۲۴

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات