پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

۲ تغییر جدید لینکدین: بروزرسانی خبرنامه و اضافه شدن تنظیمات سئویی

زهرا محبی زهرا محبی
20 بهمن 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه
۲ تغییر جدید لینکدین: بروزرسانی خبرنامه و اضافه شدن تنظیمات سئویی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

لینکدین با دو تغییر جدید، به بهینه‌سازی برنامه برای کاربران خود ادامه می‌دهد. این دو تغییر شامل آپدیت بخش خبرنامه لینکدین و اضافه شدن تنظیمات سئویی برای محتواهای لینکدین است.

آپدیت خبرنامه

در حالی که شگفتی پدیده «خبرنامه‌ها» پس از مدتی رونق و روی بورس بودن، در حال فروکش کردن است و دیگر ایجاد خبرنامه به عنوان یک خلاقیت بزرگ در پلتفرم‌های اجتماعی معرفی نمی‌شود، لینکدین کماکان تاکید زیادی روی بخش خبرنامه خود دارد. گزینه خبرنامه لینکدین حتی در سال‌های رکود این پدیده، به رشد خود ادامه داده‌ است و به گزارش خود لینکدین، ساخت خبرنامه در این پلتفرم نسبت به سال پیش 10 برابر افزایش داشته است.

خبرنامه‌ها به وسیله‌ای محبوب برای ‌شبكه‌سازی و اتصال به افراد در این پلتفرم تبدیل شده‌اند و می‌توانند ویژگی‌های جالبی را در خصوص اطلاع‌رسانی به کاربران پیشنهاد دهند. اگر شما هم از گزینه خبرنامه (Newsletter) لینکدین بهره می‌برید، شاید به‌روزرسانی‌های تازه این بخش برایتان جالب توجه باشد.

سابسکرایب آسان‌تر

اول از همه، لینکدین URLهای جدیدی برای خبرنامه طراحی کرده است که برای اکت موردنظر به تنها یک کلیک از سوی کاربر نیاز دارند. همچنین، کاربران می‌توانند در این لینک دکمه‌های قابل کلیکی را قرار دهند که انتقال افراد را به صفحه خبرنامه و سابسکرایب آن، راحت‌تر می‌کند. این لینک را می‌توان در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت به اشتراک گذاشت تا کاربران مستقیما به لینکدین هدایت شوند و خبرنامه را سابسکرایب کنند.

خبرنامه لینکدین

اضافه شدن اسم سازنده خبرنامه در نتایج جست‌وجو

این یکی دیگر از تغییرات لینکدین در بخش خبرنامه‌هاست؛ از این پس، خبرنامه‌ها در نتایج جست‌وجو تحت نام سازنده خود به نمایش درمی‌آیند. چنین قابلیتی همچون یک ویترین برای خبرنامه شما کار می‌کند و در افزایش دیده شدن خبرنامه و سابسکریبشن آن کمک‌کننده خواهد بود.

خبرنامه لینکدین

همچنین می‌توانید خبرنامه خود را در قسمت «Featured» در پروفایل لینکدین‌تان اضافه کنید تا همواره جلوی چشم بازدیدکنندگان باشد. آپدیت بعدی لینکدین هم کمک بزرگی به بیشتر دیده شدن محتواهای شماست.

تنظیمات سئویی لینکدین

لینکدین در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که کاربران هم‌اکنون می‌توانند مقالات خود را در لینکدین سئو کنند. هرچند این سئو کردن، بسیار مقدماتی است اما برای بهینه‌سازی نتایج لینکدین، عنصر مهمی محسوب می‌شود. ‌هم‌اکنون می‌توانید در مقاله‌ای که در پروفایل لینکدین خود منتشر کرده‌اید، نحوه نمایش عنوان و توضیحات سئوی خود را در موتورهای جست‌وجو سفارشی‌سازی کنید. این امکان نه فقط برای مقالاتی که می‌خواهید منتشر کنید، بلکه برای مقالاتی که قبل‌تر در پروفایل خود گذاشته‌اید نیز در دسترس است.

اگر از لینکدین برای افزایش مخاطبان خود، شرکت یا جذب مشتری استفاده می‌کنید، حتما برای شما مهم است که از هر فرصتی برای افزایش بازدید و افزایش میزان کشف شدن‌تان توسط دیگران استفاده کنید. سئوی لینکدین گزینه خوبی است که به شما امکان می‌دهد محتوای لینکدینی خود را به طور خاص، برای جست‌وجو بهینه‌سازی کنید.

همچنین بخوانید: استراتژی سئو چیست؟ | صفر تا صد تدوین استراتژی سئو

مراحل سئو کردن در لینکدین

برای اینکه تنظیمات سئویی خود را روی مقاله اعمال کنید، ابتدا روی نوشتن مقاله (Write Article) کلیک کنید. زیر منوی انتشار، گزینه‌ای به نام تنظیمات (Settings) وجود دارد؛ روی آن کلیک کنید. در اینجا شما دو فیلد را مشاهده خواهید کرد:

  • تایتل سئوشده: شما 60 کاراکتر برای تایتل دارید. لینکدین درباره این مورد می‌گوید: «ما برای صفحات نتایج موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، به جای عنوان اصلی مقاله از تایتل سئوشده‌ای که اضافه می‌کنید استفاده می‌کنیم.»
  • دیسکریپشن سئوشده: شما 160 کاراکتر برای دیسکریپشن دارید. لینکدین درباره این مورد می‌گوید: «ما از این پس، برای نمایش در صفحات جست‌وجو، به جای چند خط اول مقاله از دیسکریپشنی که خودتان در این قسمت قرار داده‌اید استفاده می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم از کلمات کلیدی بهتره ببرید و نوشته‌هایتان را بین 140 تا 160 کاراکتر تنظیم کنید.»
سئوی لینکدین

تصویری از تنظیمات سئویی لینکدین.

لینکدین در ادامه این خبر، از قابلیت جدیدی نیز سخن گفت و اعلام کرد که در آینده، نویسندگان مقالات و خبرنامه‌ها می توانند انتشار محتوا را زمان‌بندی کنند.

منبع: searchengineland

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات