پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

واردات از چین، تجارت پر سود این روزها

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
4 آبان 1401
زمان مطالعه: 6 دقیقه
واردات از چین، تجارت پر سود این روزها
زمان مطالعه: 5 دقیقه

واردات از کشور پر جمعیت و قدرتمند چین پتانسیل سود فوق‌العاده‌ای دارد. در‌حقیقت افزایش یافتن تقاضا برای محصولات این کشور موجب شده است تا واردات از چین به یک کار عالی برای کسب درآمد بالا تبدیل شود. واردات محصولات گوناگون از این کشور بزرگ مزایای خیلی زیادی برای تجار و بازرگانان با خود به همراه دارد.

کشور پر جمعیت چین عرضه کننده محصولاتی همچون وسایل منزل، پوشاک، اسباب بازی، اقلام برقی ‌و همینطور لوازم آرایشی و بهداشتی است. این کشور قدرتمند با تولید کردن لوازم الکترونیکی با قیمت‌های فوق‌العاده رقابتی، بازار جهانی را در دست خود گرفته و باعث شده تا این محصولات با سرعت بالا و در حجم خیلی زیادی توسط افراد و کشورهای مختلف خریداری شوند.

قابل توجه است که واردات از این کشور کمی دشوار بوده و پروسه آن، پروسه‌ای فوق‌العاده حساس است؛ به طوری که با انجام دادن کوچک‌ترین اشتباه امکان دارد با مشکلاتی مواجه شده و مجبور به پرداخت هزینه‌های کاملا اضافی شوید. از این رو توصیه می‌کنیم جهت انجام دادن واردات از چین، از یک مجموعه بازرگانی معتبر همچون وانیکس که تجربه زیادی این زمینه دارد، کمک بگیرید. در ادامه این مطلب مباحثی در رابطه با واردات از چین برای شما بیان خواهیم کرد، بنابراین همراهمان باشید.

واردات از کشور چین چه مزایایی دارد؟

کشور بزرگ و قدرتمند چین با بهره‌مندی از نیروی کار ارزان قیمت، تولید انبوه محصول و همینطور مورد استفاده قرار دادن تکنولوژی روز دنیا، درواقع تبدیل به اصلی‌ترین و حائز اهمیت‌ترین مرکز تولید محصول در جهان شده است؛ به‌صورتی که اکثر کشورهای آسیایی، اروپایی و همینطور آمریکایی میزبان واردات محصولات‌ گوناگون از این کشور قدرتمند و بزرگ شده‌اند.

برای‌ واردات با وانیکس اینجا کلیک کنید. 

هم اکنون کشور بزرگ چین که بزرگ‌ترین قطب تجارت جهان محسوب می‌شود توانسته بازارهای خیلی زیادی را در سراسر نقاط جهان توسط محصولات تولید شده خود تسخیر کند. سرزمین ما ایران هم یکی از واردکنندگان اصلی محصولات چینی به حساب می‌آید. واردات محصول از چین به سرزمین‌مان ایران در طی چند سال اخیر با افزایش چشمگیر و خیلی بزرگی مواجه شده است.

اگر بخواهیم مزایای واردات محصولات گوناگون از چین را برای شما بیان کنیم می‌توانیم بگوییم:

قیمت محصولات چینی بسیار مقرون به صرفه است

کشور بزرگ و پرجمعیت چین با بهره‌مندی از نیروی کار ارزان موفق شده است انواع و اقسام محصولات گوناگون را با مبلغ تمام شده فوق‌العاده پایین و مقرون‌به‌صرفه به بازار کشور خود عرضه کند و همین مسئله بیشتر تاجران را در سراسر جهان به سوی خرید محصولات گوناگون از این کشور قدرتمند جلب کرده است.

درحقیقت کاهش یافتن هزینه واردات می‌تواند برای سایر تاجران فوق‌العاده سودمند باشد، همینطور ارائه دادن محصولات وارداتی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه منجر به جلب رضایت سایر مشتریان و افزایش یافتن فروش خواهد شد.

واردات از کشور بزرگ چین حاشیه سود فوق‌العاده بالایی دارد

واردات محصول از کشور پر جمعیت چین درواقع یکی از سودآورترین و بهترین تجارت‌های بین المللی در کل جهان به حساب می‌آید. حتی در بعضی مواقع که قیمت محصول در چین برای سایر تاجران بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود، واردات و همینطور فروش آن در یک کشور دیگر تقریبا سودی صد درصدی را با خود به دنبال خواهد داشت.

شرکت بازرگانی در تهران

کشور بزرگ چین درواقع یک قطب تولید جهانی به حساب می‌آید و بیشترین صادرات لوازم الکترونیکی، پردازنده‌‌های توانمند متنوع و منسوجات درواقع متعلق به همین کشور است. قابل توجه است که واردات اقلام گوناگون از چین در کنار تمام مزیت‌های بی شمار و فوق‌العاده‌ای که دارد اگر به طور تخصصی انجام نشود می‌تواند به یک چالش بزرگ و خطرناک تبدیل شده و در آخر منجر به هدر رفتن تمام سرمایه شما شود.

آشنایی با بهترین شرکت بازرگانی در تهران، کلیک کنید.

با وجود بیش از صدها تامین کننده در کشور بزرگ چین و همچنین تفاوت‌های خیلی زیادی که نه تنها در قیمت بلکه در کیفیت محصولات آنها وجود دارد، تایم زیادی برای پیدا کردن مناسب‌ترین و معتبر‌ترین محصول به منظور واردات نیاز خواهد بود.

واردات از چین، تجارت پر سود این روزها 1

همچنین اگر که تجربه کافی در زمینه واردات و ترخیص کردن محصول از گمرک نداشته باشید، امکان دارد هزینه‌های به مراتب بیشتری جهت حمل و نقل و جابه‌جایی محموله، نگهداری کردن بار در انبار و پرداخت کردن تعرفه‌ها به شما تاجر گرامی تحمیل شود. از این رو پیشنهاد می‌شود به منظور واردات از کشور پر جمعیت چین به ویژه هنگامی که هنوز شخصی تازه‌کار و بی‌ تجربه هستید، از متخصصان مجرب یک مجموعه بازرگانی معتبر و کاردان در ایران کمک بگیرید.

مجموعه بازرگانی وانیکس یکی از شرکت‌های بازرگانی بسیار موفق در حوزه واردات اقلام گوناگون از چین بوده که خدمات گسترده‌ و متعددی را در این حوزه به سایر مشتریان خود ارائه می‌دهد. شایان ذکر است که این مجموعه از نخستین گام واردات از چین که درواقع منبع‌یابی، مذاکره با شخص تامین کننده و عقد قرارداد بوده تا آخرین گام که ترخیص محصول از گمرک است در کنار شما تاجران گرامی خواهد بود.

خرید از علی‌بابا

سایت alibaba به‌عنوان یکی از بهترین، بزرگ‌ترین، مطمئن‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های خرید آنلاین در دنیا، از رقبای اصلی سایت‌هایی همچون Amazon و ebay محسوب می‌شود. سایر خریداران قادر خواهند بود با وارد شدن به این وب‌سایت، اقلام مورد نیاز خود را از بین کالاهایی که آماده ارسال هستند، انتخاب کرده و سپس آنها را در سبد خریدشان قرار دهند.

واردات از چین، تجارت پر سود این روزها 2

جالب است بدانید که علاوه بر لوازم آماده تحویل، این امکان نیز فراهم شده تا اشخاص خریدار به صورت مستقیم با سایر تولیدکنندگان و فروشندگان اقلام مذاکره کرده و لوازمی که مد نظر دارند را به‌صورت کاملا سفارشی دریافت کنند.

بیش از میلیون‌ها فروشنده در سایت alibaba هم اکنون مشغول به فعالیت هستند، توجه داشته باشید که این امر بدان معنا بوده که امکان دسترسی به بیش از میلیون‌ها محصول مختلف در این پلتفرم وجود دارد. این تنوع موجب شده تا سایر خریداران بتوانند به آسودگی محصول مناسب و مطلوب را مطابق با سایر شرایط و نیازهای خود پیدا کرده و خریداری کنند.

راهنمای خرید از alibaba

خرید کردن از یکسری وب‌سایت‌های خارجی همچون علی‌بابا، عملاً برای تمام خریداران ایرانی فقط به صورت واسطه‌ای امکان‌پذیر خواهد بود؛ زیرا متاسفانه پلتفرم‌های فروش آنلاین از سایر روش‌های پرداخت ایرانی و همینطور ارسال مستقیم به کشور ما پشتیبانی نمی‌کنند. جهت از بین بردن تمام این موانع، شرکت بازرگانی وانیکس امکان خرید آسان و بدون مشکل از برترین و معتبر‌ترین پلتفرم‌های خرید بین‌المللی، همچون علی‌بابا را برای سایر خریداران ایرانی محیا کرده است.

برای دریافت مشاوره دقیق و کامل و خرید از علی بابا به واسطه شرکت بازرگانی وانیکس، کلیک کنید.

با بهره‌ گرفتن از سایر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه‌ی معتبر و باتجربه، می‌توانید جهت خرید از alibaba اقدام کرده و به‌ آسودگی کالایی که مد نظر دارید را در کشور خودتان ایران تحویل بگیرید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک