گزارش دیام برد از روز اول نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: حضور شرکتهای تبلیغات دیجیتال نسبت به تبلیغات آفلاین کمرنگتر است
نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات در روز ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۲، در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران افتتاح شد و تا روز پنجشنبه ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش دیام برد، این نمایشگاه در سه سالن ۳۵، ۳۸ و ۴۱ محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود. محوریتهای موضوعی این نمایشگاه توجه به سهم ویژه شهرستانها، تخصیص سالن ویژه برای دیجیتال مارکتینگ و بررسی برونداد تبلیغات هوشمند و نوین از سوی ستاد برگزاری عنوان شده است.
غالب شرکتکنندگان، آژانسهای تبلیغاتی، شرکتهای تبلیغات محیطی، فعالین سنتی و صنایع وابسته تبلیغات (چاپ و نشر، ملزومات تابلوسازی و سازههای سهبعدی، هدایای تبلیغاتی و ماشینآلات چاپ و تبلیغات) بودند. اما فعالین حوزه تبلیغات دیجیتال نیز در برخی از غرفهها حضور داشتند که با توجه به ماهیت این نمایشگاه، انتظار میرفت تا حضوری پررنگتر را از سوی آنها در نمایشگاه شاهد باشیم.
از ویدیوی زیر میتوانید گزارش جامع دیام برد از روز اول این نمایشگاه را مشاهده کنید: