پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار منتخب سردبیر

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ۱۳ تا ۱۶ آذر برگزار می‌شود

مرجان عبدی مرجان عبدی
7 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ۱۳ تا ۱۶ آذر برگزار می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، با هدف هماهنگی‌ برای برگزاری مناسب نمایشگاه و مشارکت حداکثری گروه‌های مختلف به‌ویژه روابط عمومی‌ها و سایر اشخاص فعال در این حوزه، سه‌شنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، در محل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این جلسه، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه موضوع تبلیغات برای این وزارتخانه مهم است، گفت: برگزاری نمایشگاه تبلیغات نیز اقدامی در همین راستاست و افزایش ظرفیت نمایشگاه و مشارکت شهرستان‌ها ضروری است.

توجه به سهم ویژه شهرستان‌ها، بررسی برون‌داد تبلیغات هوشمند و نوین، تخصیص سالن ویژه برای دیجیتال مارکتینگ، فعال شدن ستاد خبری و اطلاع‌رسانی، ارسال دعوت‌نامه برای صاحبان کانون‌های تبلیغاتی، برندها و پلتفرم‌های مطرح، برنامه‌ریزی برای پوشش رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی درباره تاثیر حضور در نمایشگاه بر رتبه‌بندی کانون‌ها و تهیه برنامه زمان‌بندی (کنداکتور) نمایشگاه، برخی از موضوعات مطرح‌شده در این جلسه به شمار می‌رود.

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ۱۳ تا ۱۶ آذر برگزار می‌شود 1

علاوه بر این موارد، طراحی برنامه آموزشی کارشناسان استان‌ها، برنامه‌ریزی کارگاه‌های آموزشی مشترک، دعوت از پیشکسوتان نمایشگاه و تقدیر از آنها، استفاده از پلتفرم‌های اطلاع‌رسانی و نمایشی، برنامه‌ریزی برای حضور گروه‌های مرتبط شامل اینفلوئنسرها، ناشران کتاب‌های تبلیغات و بازاریابی، انجمن‌های روابط عمومی و نیز توجه ویژه به جایگاه تبلیغات در صادرات، با توجه به عنوان نمایشگاه امسال، از دیگر نکات موردنظر مسئولان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی بود.

در ادامه جلسه شورای سیاستگذاری، سیدعلی اعتدالی مدیرعامل آوین‌افراز و مجری برگزاری نوزدهمین نمایشگاه، با اشاره به عنوان متفاوت نمایشگاه امسال یعنی «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»، خواستار اعلام حمایت وزارت ارشاد، به عنوان پشتیبان مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی حوزه تبلیغات در کشور شد. به گفته وی، سالن‌های ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و سالن آسمان به عنوان سالن‌های برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه درنظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: شرکت‌های چینی نیز برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، به مدت چهار روز  (۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲)،  از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک