نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ۱۳ تا ۱۶ آذر برگزار میشود
به گزارش دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت ارشاد نخستین جلسه شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، با هدف هماهنگی برای برگزاری مناسب نمایشگاه و مشارکت حداکثری گروههای مختلف بهویژه روابط عمومیها و سایر اشخاص فعال در این حوزه، سهشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، در محل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه، عباس محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اینکه موضوع تبلیغات برای این وزارتخانه مهم است، گفت: برگزاری نمایشگاه تبلیغات نیز اقدامی در همین راستاست و افزایش ظرفیت نمایشگاه و مشارکت شهرستانها ضروری است.
توجه به سهم ویژه شهرستانها، بررسی برونداد تبلیغات هوشمند و نوین، تخصیص سالن ویژه برای دیجیتال مارکتینگ، فعال شدن ستاد خبری و اطلاعرسانی، ارسال دعوتنامه برای صاحبان کانونهای تبلیغاتی، برندها و پلتفرمهای مطرح، برنامهریزی برای پوشش رسانهای، اطلاعرسانی درباره تاثیر حضور در نمایشگاه بر رتبهبندی کانونها و تهیه برنامه زمانبندی (کنداکتور) نمایشگاه، برخی از موضوعات مطرحشده در این جلسه به شمار میرود.
علاوه بر این موارد، طراحی برنامه آموزشی کارشناسان استانها، برنامهریزی کارگاههای آموزشی مشترک، دعوت از پیشکسوتان نمایشگاه و تقدیر از آنها، استفاده از پلتفرمهای اطلاعرسانی و نمایشی، برنامهریزی برای حضور گروههای مرتبط شامل اینفلوئنسرها، ناشران کتابهای تبلیغات و بازاریابی، انجمنهای روابط عمومی و نیز توجه ویژه به جایگاه تبلیغات در صادرات، با توجه به عنوان نمایشگاه امسال، از دیگر نکات موردنظر مسئولان دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی بود.
در ادامه جلسه شورای سیاستگذاری، سیدعلی اعتدالی مدیرعامل آوینافراز و مجری برگزاری نوزدهمین نمایشگاه، با اشاره به عنوان متفاوت نمایشگاه امسال یعنی «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»، خواستار اعلام حمایت وزارت ارشاد، به عنوان پشتیبان مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه تبلیغات در کشور شد. به گفته وی، سالنهای ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و سالن آسمان به عنوان سالنهای برگزاری نوزدهمین دوره نمایشگاه درنظر گرفته شدهاند.
وی افزود: شرکتهای چینی نیز برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردهاند.
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، به مدت چهار روز (۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲)، از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار میشود.