پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گزارش حضور دارت ادز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۲

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
30 مرداد 1402
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گزارش حضور دارت ادز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۲
زمان مطالعه: 3 دقیقه

 دارت ادز در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور داشته است. نمایشگاه الکامپ از ۴ الی ۸ تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار شد. غرفه این مجموعه در سالن ۶ نمایشگاه بود که در این مطلب گزارش حضور دارت ادز را می‌خوانید که پیرامون عملکرد خود در نمایشگاه تهیه کرده است و دی‌ام برد به انتشار آن می‌پردازد.

معرفی دارت ادز

دارت ادز یک پلتفرم اد اکسچنج ایرانی است که از اواسط سال ۱۴۰۱  فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع اد اکسچنج ها پل ارتباطی بین تبلیغ دهنده‌ها و تبلیغ گیرنده‌ها هستند و کمک می‌کنند تا تبلیغات در بهترین و مناسب‌ترین فضاها نمایش داده شود.

کاربران از طریق پلتفرم دارت ادز می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی خود را تعریف و راه‌اندازی کرده و در حین اجرا، گزارش کمپین‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

رویکرد دارت ادز در حوزه مارکتینگ چیست؟

موتور محرک هر کسب‌وکار، واحد مارکتینگ است. دارت ادز نیز  زمان زیادی را صرف آماده‌سازی و اجرای برنامه‌های مارکتینگ می‌کند.دارت ادز رویکرد خود را تبدیل شدن به انتخاب اول کاربران برای اجرای کمپین‌های پوش نوتیفیکیشن، تبلیغات در پلتفرم‌های بین المللی و اجرای کمپین برای مخاطبین در سایر کشورها تعریف می‌کند.

با توجه به در اختیار داشتن فضای تبلیغات خارجی، دارت ادز امکان نمایش تبلیغات اینترنتی در کشورهای خارجی را برای کاربران فراهم کرده است.

هدف دارت ادز از شرکت در الکامپ چه بود؟

دارت ادز پلتفرم تقریبا جدیدی است که همچنان برخی کسب‌وکارها وجود دارند که با آن آشنا نیستند. شرکت در الکامپ فرصت خوبی برای معرفی و افزایش آگاهی از برند برای ما بود.

همچنین برگزاری الکامپ شرایطی را برای دارت ادز فراهم کرد تا بتواند ارتباط خود را با کسب و کارهایی که نیاز به صادرات و تبلیغات در خارج از ایران را دارند (که کم هم نیستند) ، گسترش دهد.

معرفی افراد حاضر در غرفه دارت ادز

اگر به غرفه دارت ادز در بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ مراجعه کرده باشید، با همکاران ما ملاقات کرده اید:

مهدی کافی؛ هم بنیانگزار دارت ادز

صبا پاکمنش؛ سرپرست مارکتینگ

نگار بخشی زاده؛ کارشناسان فروش

شقایق ریاحی؛ از تیم کمپین منیجر دارت ادز

تعداد لیدهای جذب شده توسط دارت ادز

پیرو شرکت در نمایشگاه الکامپ، طبق گزارش کارشناسان مربوطه، دارت ادز موفق به جذب بیش از ۱۰۰۰ لید شده است. به صورت میانگین جذب لید دارت ادز پس از الکامپ، ۳۵ درصد رشد پیدا کرد که رقم قابل توجهی است.

غرفه دارت ادز به طور میانگین در روز چه تعداد بازدید کننده داشت؟

با توجه به اینکه دوره ۲۶ نمایشگاه الکامپ پس از ۴ سال برگزار شد، طبیعتا انتظار می‌رفت که بازدیدکنندگان زیادی در این دوره به نمایشگاه مراجعه کنند و همینطور هم شد. به گزارش دارت ادز غرفه این مجموعه در طول دوره ۵ روزه نمایشگاه الکامپ، به طور متوسط و روزانه بیش از ۴۰۰ نفر بازدیدکننده داشت.

اغلب بازدیدکنندگان دارت ادز را چه قشری تشکیل می دهند؟

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ در حالت کلی، مجموعه ای از صاحبان کسب و کار و افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ می باشد. در غرفه دارت ادز هم این روال برقرار بود و اغلب بازدیدکنندگان را صاحبان کسب و کار، مدیران مارکتینگ و مشاورین کسب‌وکارها تشکیل می دادند.

گروهی دیگر از بازدیدکنندگان نیز از غرفه دارت ادز دیدن کردند که همکاران تجاری فعلی دارت ادز و جویندگان کار بوده اند.

بیشترین کسب‌وکارهایی که از غرفه دیدن کردند؟

غرفه دارت ادز بازدیدکنندگان زیادی از انواع کسب‌وکارها را داشت اما بیشترین آنها فعالان صنعت  ایکامرس و صاحبان فروشگاه اینترنتی بودند اما علاوه بر این‌ها، کسب‌وکارهای فعال در صنعت‌های دیگر نیز از غرفه دارت ادز بازدید کردند.

بیشترین تقاضای بازدیدکنندگان از غرفه دارت ادز چه بود؟

طبق گزارش کارشناسان حاضر در غرفه، بیشترین تقاضای بازدیدکنندگان از غرفه دارت ادز مربوط به اجرای کمپین‌های دیجیتال در کشور‌های همسایه و جذب مخاطب در این کشورها بوده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک