نتفلیکس: تبلیغات حداقل «10 درصد» از درآمد سالانه ما را تشکیل خواهد داد
نتفلیکس پس از رصد گزارشات اخیر خود، معتقد است که استراتژیهای خوبی پیش گرفتهاند و کانال تبلیغات، حداقل 10 درصد از درآمد کلشان تشکیل خواهد داد. طبق بیانیه درآمد سه ماهه چهارم 2022، نتفلیکس اعلام کرد که از پیشرفت اولیهای که داشتند و مقدمات آن در ماه نوامبر انجام شد راضی هستند. در عین حال، اذعان داشت که افزایش اسکیل کسبوکار فرآیندی زمانبر خواهد بود.
نتفلکیس در خصوص وضعیت فعلی بیزنس خود گفت: »اگر پروسه پیشرفت را «خزیدن، راه رفتن، دویدن» ببینیم، میتوانیم بگوییم که نتفلیکس (پس از افت بیسابقه و اتفاقات ناشی از پاندمی) هنوز در مرحله خزیدن خود است، اما علائم امیدوارکنندهای از سوی کاربران بخش بدون تبلیغات خود میبینیم که به ما کمک زیادی کرده است.»
نتفلیکس با توجه به نکات گفتهشده، حالا به فکر بهبود فرآینده اعتبارسنجی، اندازهگذاری و هدفگذاری در تبلیغات دریافتی از سوی مخاطبان است و این مسئله را به اولویت خود تبدیل کرده است. همچنین فرآیندهای فروش و عملیات نتفلیکس با مایکروسافت، همچنان در حال اصلاح و بهتر شدن هستند. نتفلیکس معتقد است که اگر با همین روند پیش بروند، تبلیغات میتواند «حداقل 10 درصد» از درآمد سالانه 30 میلیارد دلاری آنها یا شاید حتی بیشتر را تشکیل دهد. این در حالی که است تا پیش از سه ماهه آخر سال، نتفلیکس به دلیل ریزش کاربر زیادی که داشت، در ناامیدی مطلق به سر میبرد.