پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

«اشتراک همراه با تبلیغ» نتفلیکس از یک میلیون کاربر عبور کرد

زهرا محبی زهرا محبی
18 اردیبهشت 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«اشتراک همراه با تبلیغ» نتفلیکس از یک میلیون کاربر عبور کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در ماه جولای 2022 (تیر 1401) نتفلیکس اعلام کرد که 1 میلیون کاربر را در کوارتر دوم خود از دست داده است. در ادامه این افت، یک طرح جدید دارای تبلیغات در ابتدای ماه آوریل ساخته شد که قصد داشت ضرر وارده به مشترکان را جبران کند، زیرا بسیاری از مردم به دلیل افزایش قیمت از استفاده از این سرویس صرف نظر کردند. حالا این سرویس اشتراک ارزان‌تر که دارای تبلیغات هم هست، در دومین ماه خود از 1 میلیون کاربر عبور کرده است.

طبق گفته بلومبرگ، این طرح جدید نتفلیکس در ماه اول بیش از 500 درصد و در ماه دوم 50 درصد رشد داشت. این خبر در حالی منتشر می‌شود که نتفلیکس همچنان به مبارزه با دیزنی‌پلاس، رقیب خود، ادامه می‌دهد که اخیرا یک لاین تبلیغاتی نیز راه‌اندازی کرده است. طبق گزارش‌ها، سرویس ارزان‌تر نتفلیکس که دارای تبلیغات هم هست، در آمریکا، فرانسه، آلمان، استرالیا و کانادا قابل استفاده است و بین 7 دلار (6.10 پوند) تا 9 دلار (7.85 پوند) برای بینندگان هزینه دارد. قابل توجه است که این طرح اشتراک جدید در ادامه طرح اصلی نتفلیکس آمده است؛ به این معنی که مشتریان فعلی نتفلیکس مجبور به تماشای تبلیغات نخواهند بود.

رید هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس، در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران این شرکت گفت: «چالش و فرصت ما این است که با بهبود هرچه بیشتر محصول، محتوا و مارکتینگ خود، درآمد و رشد نرخ عضویت را سرعت ببخشیم؛ همانطور که در 25 سال گذشته انجام داده‌ایم. و البته، اینکه از مخاطبان بزرگ خود به شکل بهینه‌تری درآمدزایی کنیم.»

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک