پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته هفته (۲۷ اردیبهشت- ۳ خرداد)

نیما احمدی نیما احمدی
31 اردیبهشت 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خلاصه اخبار حوزه بازاریابی دیجیتال در هفته گذشته هفته (۲۷ اردیبهشت- ۳ خرداد) 1

در پایان هر هفته، خلاصه‌ای از اخبار بازایابی دیجیتال ایران و جهان را با شما باشتراک می‌گذاریم تا در صورتی که در طول هفته وقت نکردید در جریان اخبار جدید این حوزه قرار بگیرید، یکجا و خلاصه اخبار را بخوانید. با ما همراه باشید.

 

۱. توییتر امکان جدیدی فراهم کرده است که شما می‌توانید بین ۳ گزینه:
– همه
– فقط کسانی که شما فالوو کرده‌اید
– فقط کسانی که شما داخل توییت منشن کرده‌اید

انتخاب کنید چه کسانی می‌توانند زیر توییت شما منشن بگذارند.

تغییرات توییتر

 

۲. یوتیوب دو قابلیت جدید:
– شناسایی زمان آنلاین بودن مخاطبان
– تقسیم ویدئوهای طولانی به چند بخش

را برای کاربران Creator عرضه کرد.

تغییرات یوتیوب

۳. ‏فیسبوک، GIPHY را با ‎اینستاگرام ادغام کرد.
استار‌ت‌آپ GIPHY قابلیت سرچ گیف روی پلتفرم‌های مختلف از جمله تلگرام، واتس‌اپ و اینستاگرام را مهیا کرده است.
به نظر می‌آید که فیسبوک با خرید GIPHY به رقابت با تیک‌تاک بپردازد.

گیفی فیسبوک اینستاگرام

۴. گوگل تبلیغاتی را که از باتری و یا داده‌های کاربران استفاده می‌کند را محدود می‌کند.
تبلیغاتی که بیش از ۴ مگابایت از اینترنت کاربر را مصرف کنند و یا در یک دوره ۳۰ ثانیه‌ای، ۱۵ ثانیه CPU را درگیر کنند، حذف می‌شوند.

تغییر گوگل

۵. گوگل سرچ کنسول استفاده از APIهای مبتنی بر HTTP و JSON-RPC را متوقف می‌کند.
در بیانیه گوگل آمده است: «همانطور که در سال ۲۰۱۸ گفته شد، از امروز گوگل دیگر APIهای مبتنی بر http و json-rpc را پشتیبانی نمی‌کند. ما همچنان به بررسی APIها ادامه می‌دهیم، همیشه زیرساخت‌های خود را بررسی کنید.»

گوگل سرچ کنسول

۶. ‏اینستاگرام امکان جدید Guides را برای اکانت‌های creator و business رونمایی کرد. با اضافه شدن این قسمت می‌توانید عکس و فیلم‌های با توضیحات مفصل‌تر و در قالب محتوای طولانی‌تر منتشر کنید.

تغییرات اینستاگرام

۷. سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا‌ آغاز به کار کرد.
شرکت نجوا از زیرمجموعه‌های یکتانت در راستای تبدیل شدن این شرکت به یک پلتفرم جامع ریتنشن مارکتینگ، سرویس ایمیل مارکتینگ را نیز راه‌اندازی کرده است.
ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای اساسی ریتنشن مارکتینگ است که امکان ارتباط با مشتریان و کاربران را برای وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کند.

امکانات سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا:
– ساخت قالب ایمیل با Drag & Drop
– امکان A/B تست
– دسته‌بندی کاربران برای بازدهی بیشتر
– زمان‌بندی ارسال ایمیل
– دریافت گزارش لحظه‌ای از هر ایمیل و…

ایمیل مارکتینگ نجوا

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
نیما احمدی
نیما احمدی
در طی چند سال فعالیت تو دنیای مارکتینگ فهمیده‌ام که همیشه باید بر اساس دیتا حرکت کنم. برای به‌روز نگه داشتن تخصصم تو DM Board می‌نویسم.
نظرات