پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

کمپین جدید مک‌دونالد یک سوپرایز ویژه است

مهسا بهادری مهسا بهادری
31 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین جدید مک‌دونالد یک سوپرایز ویژه است
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مک‌دونالد در تازه‌ترین کمپین بازاریابی خود، با محوریت سورپرایز به مشتریانی که سیب‌زمینی سرخ‌شده می‌خرند، جوایز هیجان‌انگیزی هدیه می‌دهد.

به گزارش marketing beat، این کمپین بازاریابی با عنوان سورپرایز فرایز (Surprize Fries) توسط شرکت تبلیغاتی TMS طراحی شده و با تیزرهای تلویزیونی ۳۰ و ۶۰ ثانیه‌ای به نمایش در می‌آید.

در این کمپین هیجان‌انگیز، با خرید هر بسته سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ متوسط یا بزرگ، برچسب ویژه‌ای روی آن دریافت می‌کنید که یا حاوی یک جایزه‌ فوری است یا کدی که با اسکن کردن آن از طریق اپلیکیشن مک‌دونالد، شانس برنده شدن جوایز دیگر به مشتریان داده می‌شود.

این کمپین از تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد) آغاز و به مدت پنج هفته تا ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اجرا خواهد شد.

جان ویکرز، مدیر ارشد استراتژی بازاریابی بین‌المللی TMS می‌گوید: «سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ مک‌دونالد، یک غذای نمادین است که در این دوره‌ خاص، شادی و رضایت غیرمنتظره‌ای را به مشتریان هدیه می‌دهد، حسی که آن‌ها به دنبال آن هستند. با گرفتن جشن شادی در هر بسته سورپرایز فرایز، علاقه به برند را تقویت می‌کنیم و مشتریان را برای رفتن به مک‌دونالد ترغیب می‌کنیم.»

استفانی پولن، مدیر بازاریابی، اپلیکیشن و جوایز مک‌دونالد نیز می‌گوید: «همه ما در حال حاضر به کمی شادی در زندگیمان نیاز داریم و همه عاشق سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ هستیم. پس چه چیزی بهتر از کمپین جدید سورپرایز فرایز می‌تواند باشد؟»

او اضافه کرد: «با خرید سیب‌زمینی سرخ‌شده‌ متوسط یا بزرگ، علاوه بر لذت بردن از سیب‌زمینی‌های خوشمزه، شانس برنده شدن جوایز هیجان‌انگیزی را خواهید داشت. این جوایز شامل اقلام رایگان از منوی خوشمزه ما، پول نقد، کالای تبلیغاتی و حتی بلیط جشنواره‌های تابستانی و جوایز برنامه‌ MyMcDonald’s می‌شود.»

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in