پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

مدیرکل برند دیجی‌کالا: فروشگاه حضوری دیجی‌کالا، اولین فروشگاه تجربه‌محور است

مهسا بهادری مهسا بهادری
28 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل برند دیجی‌کالا: فروشگاه حضوری دیجی‌کالا، اولین فروشگاه تجربه‌محور است
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش دی‌ام‌برد، چند روز قبل خبری مبنی بر افتتاح اولین شعبه حضوری دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۳ در تهران منتشر کردیم و حالا امروز (جمعه ۲۸ اردیبهشت)، این فروشگاه با محوریت فروش کالای دیجیتال با حضور تامین‌کنندگان، رسانه‌ها و اینفلوئنسرهای حوزه تکنولوژی، در مرکز خرید رویال واقع در سعادت‌آباد افتتاح شد.

حمیدرضا چیت‌چیان، مدیر کل برند دیجی‌کالا درباره جزئیات این اتفاق به دی‌ام برد گفت: «دیجی‌کالا اولین فروشگاه حضوری تجربه‌محور را راه‌اندازی کرده که نمونه مشابهی هم ندارد. به نوعی می‌توانم بگویم این پروژه بسیار یونیک که در مجتمع تجاری رویال واقع در غرب تهران در مساحت ۴۰۰ متر افتتاح شده، بیش‌تر روی ارائه کالاهای الکترونیک متمرکز است.»

مدیرکل برند دیجی‌کالا: فروشگاه حضوری دیجی‌کالا، اولین فروشگاه تجربه‌محور است 1

فروشگاه حضوری خدمات کاملا هوشمند ارائه می‌دهد

او درباره نقطه تمایز فروشگاه حضوری دیجی‌کالا توضیح داد: «ما ۱۷ سال پیش و در سال ۱۳۸۵ به عنوان یک پلتفرم آنلاین فعالیتمان را اغاز کردیم و تلاش کردیم تا تجربه متمایزی ایجاد کنیم و امروز فروشگاه حضوری ما بر پایه همین تجربه و استراتژی‌های جلب رضایت مشتری بنا شده است. ما تلاش می‌کنیم تا با مشتری‌مداری و به کارگرفتن روش‌های نوآورانه رضایت بیش‌تری برای مشتریان رقم بزنیم.»

چیت‌چیان درباره قابلیت‌های موجود در این فروشگاه به دی‌ام برد گفت: «در بخشی از فروشگاه، سه زون کاملا هوشمند باتوجه به ویژگی‌های کالاهای الکترونیک تعبیه شده است. یک زون برای مقایسه موبایل‌ها تعبیه شده و کاربران برای انتخاب راحت‌تر تلفن همراه می‌توانند از آن استفاده کنند. یک زون دیگر بر پایه استفاده از قابلیت صداست که برای سرگرمی تعبیه شده و مخاطبان می‌توانند صدای تمام دیوایس‌های مختلف را آن‌جا تست کنند. زون سوم برای بازی طراحی شده و افراد حاضر در فروشگاه می‌توانند قابلیت‌های مرتبط با هر دستگاه‌ را امتحان و بررسی کنند.»

مدیرکل برند دیجی‌کالا: فروشگاه حضوری دیجی‌کالا، اولین فروشگاه تجربه‌محور است 2

شعبه بعدی فروش حضوری دیجی‌کالا در کجا افتتاح می‌شود؟

مدیر کل برند دیجی‌کالا درباره دیزاین این فروشگاه گفت: «ما برای دیزاین با استودیو مرز صحبت کردیم و تلاش کردیم بر اساس سند استراتژیک برند، یک دیزاین یونیک انجام دهیم. در آینده حتما درباره دیزاین این فروشگاه خواهید شنید و مطمئنم که با فستیوال‌ها و جشنواره‌ها هم قابل مقایسه خواهد بود.همچنین باید از استودیو ممکن هم یک تشگر ویژه داشته باشم چون اجرای این پروژه اصلا کار راحتی نیست و فکر می‌کنم ما یک اتفاق نوعی را رقم زده‌ایم و امیدوارم که بتوانیم پایه و اساس رقم خوردن اتفاقات خوب دیگر هم باشیم.»

او در پاسخ به این سوال که افتتاح فروشگاه‌های دیگر در تهران رخ می‌دهد یا در شهرهای دیگر گفت: «اولین حضور ما، به نوعی کشف این فضاست، بنابراین ما منتظریم تا ببینیم چه اتفاقانی را پیش‌رویمان خواهیم داشت.»

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات