پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
مارتک لندسکیپ

نقشه جامع ابزارهای بازاریابی ایران 1402

گزارشی تحت عنوان Martech Landscape بصورت سالانه در بسیاری از کشورهای دنیا منتشر می‌شود. این گزارش نشان می‌دهد که آن کشور چه ابزارهایی در زمینه بازاریابی دارد و این ابزارها را به ده‌ها بخش تقسیم می‌کند. در واقع Martech Landscape هر کشور، مرجعی‌ست دسته‌بندی‌شده از تمامی ابزارهای مارکتینگی آن کشور، و عصای دست مارکترها، دیجیتال مارکترها و صاحبین کسب‌وکار. رسانه دی‌ام برد برای اولین بار این راهنمای جامع را تحت عنوان «راهنمای جامع ابزارهای بازاریابی ایران» یا همان Iran Martech Landscape گردآوری و منتشر کرده است! در واقع هر ابزار ایرانی در زمین بازاریابی آفلاین، بازاریابی دیجیتال، روابط عمومی، فروش، شبکه‌های اجتماعی، تحلیل داده، تبلیغات، سئو و… وجود خارجی دارد در این فایل به تفکیک آمده؛ بیش از ۵۰۰ ابزار ایرانی!

مشاهده بیشتر

تبلیغات و پروموشن

تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی موبایلی

محتوا و تجربه کاربری

اشتراک محتوای ویدیویی

بازاریابی موبایلی

اشاره