پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز

ویترین نت وبینار «چشم‌انداز بازاریابی و فروش B2B در ایران» را برگزار می‌کند

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
20 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ویترین نت وبینار «چشم‌انداز بازاریابی و فروش B2B در ایران» را برگزار می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ویترین نت در روز شنبه 24 اردیبهشت 1401 می‌خواهد وبیناری با عنوان چشم‌انداز بازاریابی و فروش B2B در ایران» برگزار کند. این وبینار با شرکت «مهدی ارفع» مدیر مارکتینگ ویترین نت و «امید بخشعلی» مدیر فروش ویترین نت حول موضوع بازاریابی در ایران می‌گردد و مباحثی را درباره فروش B2B در کشور ایران مظرح می‌کند.

ویترین نت درباره این وبینار توضیح می‌دهد:

«با رشد بازاریابی و فروش از طریق پلتفرم‌های B2C (خرده‌فروشی)، الگوی زندگی و فردی افراد نیز تغییر کرد و نحوه خرید از روش سنتی به روش آنلاین تبدیل شد. در سال‌های اخیر پلتفرم‌های B2B (عمده‌فروشی) نیز به مانند دیگر پلتفرم‌ها توانسته‌اند بر روی نحوه خرید، فروش و بازاریابی تاثیر بگذارند و به تغییر خرید و فروش محصولات و تجهیزات به صورت عمده کمک کنند. در این وبینار شما با تفاوت‌های فروش و بازاریابی در بازارهای مختلف و نحوه تدوین استراتژی‌های بازاریابی در حوزه B2B بیشتر آشنا خواهید شد. همچنین ما به شما خواهیم گفت امروزه چرا باید در بازاریابی و فروش B2B از پلتفرم‌ها استفاده کنید.»

سرفصل‌های وبینار

  1. تفاوت بازاریابی و فروش B2C و B2B
  2. استراتژی بازاریابی B2B
  3. چرا در فروش B2B از پلتفرم‌ها استفاده کنیم؟
  4. تولید محتوا و تبلیغات در بازاریابی B2B
  5.  چگونه باعث بهبود نرخ تبدیل فروش شویم؟

برای شرکت در این وبینار می‌توانید به صفحه ویترین نت در ایسمینار مراجعه کرده یا اینکه از این لینک استفاده کنید. توجه کنید که این وبینار برای همه افراد رایگان است.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات