گزارش سالانه دیجیپی منتشر شد؛ ۵۵٪ از مشتریانی که وام خود را تسویه کردهاند، مجدد از دیجیپی وام گرفتهاند
فهرست مطلب
دیجیپی به عنوان یکی از بازیگران لندتک کشور چهارمین گزارش خود را که عملکرد این مجموعه از دی ماه ۱۴۰۱ تا دی ماه ۱۴۰۲ را در بر میگیرد، منتشر کرد. در این گزارش دیجیپی سعی کرده است وضعیت صنعت فینتک و لندتک را از نگاه خود بررسی کند و به چالشهایی که این مجموعه در ارائه خدمات خود داشته است بپردازد.
در ابتدای گزارش آمده است: «دیجیپی زادهی یک دغدغهی مشترک است؛ «برای یک زندگی معمولی چه باید کرد؟». چطور میتوان زندگی روزمره سادهتری داشت؟ «پِی» پاسخ به همین سوال ریشهای و با سرمایهگذاری مستقیم دیجیکالا، بزرگترین کسبوکار تجارت آنلاین کشور، در سال ۹۷ برای خود هدفی را تعیین کردیم؛ دسترسپذیر کردن هرچه بیشترِ خدمات و منابع مالی برای همه ایرانیان، تا دیگر رویای هیچکس در بند ارزش پول نباشد»
در این گزارش میخوانیم که مجموع اعتبارات خرد اعطا شده توسط دیجیپی ۶/۵ همت بوده است که این میزان به نسبت سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد کرده و کاربران فعال اپلیکشن آن نیز ۲۲ درصد رشد داشته است.
در این مطلب به بررسی برخی قسمتهای برجسته این گزارش میپردازیم. در صورت تمایل گزارش کامل را میتوانید از اینجا مطالعه کنید.
اولین کمپین محیطی دیجیپی، «پی چیزی بودن» خود زندگی است
دیجیپی در فصل زمستان اولین کمپین محیطی خود را اجرا کرد که طی اجرای آن ۴۵ سازه ثابت و چرخشی در اختیار گرفته بود. به گزارش دیجیپی در این کمپین علاوه بر سازههای شهر تهران، رسانههای دیجیتال نیز به موازات به پوشش این کمپین میپرداختند.
این کمپین با رویکرد وربال اجرا شده و در آن هدف انتقال سریعتر پیام به مخاطب بوده است.
براساس این گزارش دیجیپی اعلام کرده است در این کمپین با پیام «پی چیزی بودن» سعی داشته این پیام را به مخاطب برساند که: «دیجیپی فراتر از خرید اعتباری است، ما در تمام موقعیتهای زندگی که «پی چیزی هستید» میتوانیم همراهتان باشیم»
روندهای جهانی صنعت فینتک در سال ۲۰۲۴
مهمترین رکوردهای دیجیپی، ۲۲درصد رشد کاربران فعال
میزان رضایت کاربران از خدمات
کاربران چهقدر خدمات دیجیپی را به دیگران میکنند؟
کاربران به چه دلایلی دیجیپی را به دیگران توصیه میکنند؟
خدمات اعتباری دیجیپی به شکل انفرادی و سازمانی
در گزارش آمده است وام خرید کالا زیرمجموعهای از سرویسهای اعتباری دیجیپی است که به کاربران نهایی تخصیص داده میشود. هدف این سرویس، در راستای افزایش دسترسپذیری به منابع و خدمات مالی و ارتقای توان خرید اقشار گوناگون جامعه برای تهیه آنچه قصد پرداخت یکباره هزینهی آن را ندارند، است. این سرویس با رکورد سالانهی ۴/۲ همت اعتبار تخصیص داده شده و نرخ خالص ترویج ۶۰/۷۱ درصدی، اصلیترین سکوهای دیجیپی برای تحقق رویاهای کاربرانش است.
پیرامون تخصصی وام و اعتبار به کاربران در گزارش میخوانیم: «دیجیپی بهعنوان تسهیلگر دسترسی به خدمات اعتباری، این سرویس را به دو شکل انفرادی و سازمانی ارائه میکند. در مدل انفرادی، افراد حقیقی میتوانند بدون نیاز به ضامن و تنها با محوریت اعتبارسنجی بانکی و ارائه سفته الکترونیک یا چک صیادی، برای دریافت وام دیجیپی اقدام و یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی را دریافت کنند.
برای کاربرانی که به هر دلیلی مانند اشکال در بارگذاری مدارک، ثبتنام با فرایند آنلاین برایشان دشوار است، ۳ شعبه ثبتنام حضوری در تهران و یک شعبه در استان البرز را تجهیز کردیم تا با راهنمایی مشاوران، سریعتر و بیخطا مسیر دریافت وام خود را طی کنند.»
استقبال کاربران از سرویس وام دیجیپی
۵۵ درصد از مشتریانی که وام خود را تسویه کردهاند، مجدد از دیجیپی وام گرفتهاند.
گوشی موبایل، محبوبترین کالای خریداری شده توسط کاربران
پرطرفدارترین محصولات، دسته محصولات تجهیزات الکترونیک بوده است و گوشی موبایل آیفون ۱۳ محبوبترین کالایی بوده که توسط کاربران دیجیپی خریداری شده است.
در گزارش میخوانیم تعداد کل محصولات خریداری شده با وام دیجیپی بیش از ۱۲ میلیون کالا بوده است.
رشد تخصیص و استفاده از اعتبار دیجیپی
طبقهبندی سنی کاربران دیجیپی، اقایان ۲۶ تا ۳۴ سال عمده کاربران خرید اعتباری دیجیپی
۴۳ درصد کاربران خرید اعتباری زیر ۳۵ سال سن دارند و محبوبیت خرید اعتباری دیجیپی در بین کاربران بالای ۴۳ سال ۱۳٪ افزایش داشته است.
محبوبترین دستههای کالایی در خرید اعتباری، کالاهای اساسی خانوار در صدر خرید کاربران
کالاهای اساسی و لوازم آٰرایشی بهداشتی صدرنشین خریدهای اعتباری سال گذشته بوده است و خودکار محبوبترین کالای خریداری شده در سال گذشته بوده است.
برای مطالعه بیشتر میتوانید گزارش کامل را از اینجا بخوانید.
برای ارسال نظر باید وارد شویدlogged in