دو کمپین تپسی و بلوبانک در صدر کمپینهای محیطی آذر ماه شهر تهران جای گرفتند
فهرست مطلب
دیام برد در ادامهی روند ماههای پیش، کمپینهای محیطی برتر شهر تهران از نظر مخاطبان را که عموما متخصصان مارکتینگ و فعالان این حوزه هستند پس از نظرسنجی و ارزیابی آنها، تعیین و منتشر میکند.
این نظرسنجی با مشارکت بیش از هزار نفر از مخاطبان دیام برد از طریق استوری صفحه اینستاگرام این رسانه انجام شد. طی این نظرسنجی کمپینهای محیطی شهر تهران در ماه آذر را از نظر ویژوال، جذابیت و رسایی پیام به ارزیابی گذاشته شدند. نتایج نظر مخاطبین و میزان موفقیت این کمپینها را در ادامه میبینیم.
برترین کمپینها
کمپینهای تپسی و بلوبانک به ترتیب با ۷۴ و ۷۲ درصد ارزیابی مثبت در صدر لیست کمپینهای موفق شهر تهران بودهاند.
پس از آنها کمپین اسنپپرو با ۴۹ درصد نظر مثبت در رده سوم و کمپین نوشیدنی بوکشتاین نیز با ۴۳ درصد ارزیابی مثبت در ردیف چهارم این لیست قرار گرفتند.
سایر بیلبوردها، استرابردها و کمپینهای محیطی آذر ماه شهر تهران را در ادامه به ترتیب ارزیابی مخاطبان میبینیم.
ضعیفترین کمپینها
کمپینهای محیطی چای سوفیا، رایتل و استیل البرز با ۱۸ و ۱۶ درصد نظر مثبت مخاطبین ضعیفترین کمپینهای محیطی آذر ماه شهر بودهاند.
نظر شما پیرامون بیلبوردهای این ماه شهر تهران چه بود؟ کدام کمپین محیطی نظر شما را به خود جلب کرد؟